دنا پلاس به گیربکس اتومات ۶ دنده مجهز می شود!

1

گیربکس شش سرعته اتوماتیک از نوع AT برای نصب در محصول دناپلاس طراحی و تولید شده است. این گیربکس منطبق بر استانداردهای روز، سبک و کم حجم بوده و دارای مزایای رقابتی نسبت به خودروهای مشابه در بازار است.

استفاده از این گیربکس پیشرفته سبب حصول بهترین عملکرد در هنگام شروع به حرکت و شتاب بالا همراه با کاهش مصرف سوخت می شود. منطق کنترلی این گیربکس برای رسیدن به کیفیت مطلوب در هنگام تعویض دنده، با توجه به شرایط مختلف رانندگی توسعه داده شده است. این گیربکس مدرن در خودروی دناپلاس مجهز به سیستم های کنترلی و انتقال قدرت به روز، سبب کاهش وزن و ابعاد، ضمن حفظ عملکرد بالا شده است.

محاسبات و بررسی های صورت گرفته نشان می دهد، به‌کارگیری این گیربکس شتاب خودرو و دستیابی به صفر تا ۱۰۰ را در زمان کم تر از ۱۰ ثانیه امکانپذیر می کند. کاهش مصرف سوخت به دلیل شش سرعته بودن و همچنین نسبت دنده‌های بهینه و دیفرانسیل انتخاب شده از دیگر مزایای بهره گیری از این نوع گیربکس است.

مبدل گشتاور به روز و مدرن استفاده شده در گیربکس اتوماتیک شش سرعته، ظرفیت شتاب گیری مناسب، شیب پیمایی قوی و قابلیت کشش بالایی را در دناپلاس ایجاد کرده است.

از سویی دیگر، کالیبراسیون مجدد در سطح خودرو و موتور، سبب ارتقای بیشتر بازدهی و همچنین کاهش مضاعف مصرف سوخت به همراه تطبیق آن برای شرایط آب و هوایی کشور می شود. به منظور انطباق این گیربکس با موقعیت جغرافیایی ایران، از مبدل انتقال حرارت روغن به آب گیربکس­های ۸ سرعته با ظرفیت بالاتر‌‌‌‌‌‌‌‌ بهره گرفته شده است. علاوه بر این، روغن قابل تعویض برای این نوع گیربکس موجب کیفیت بهتر و دوام بیشتر قطعات می شود.

طراحی مناسب سیستم تعویض دنده و استفاده از سردسته دنده زیبا به منظور افزایش جذابیت ظاهری کابین این خودروی لوکس اتوماتیک از دیگر ویژگی­های این محصول است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. قرید می گوید

    مطلب جالبی بود
    صافکاری بدون رنگ
    واردات قطعات رنگ فابریک