عکس جدید از تیپ حاملگی نگار جواهریان در خیابانهای کانادا

0

عکسی از لباس بارداری نگار جواهریان همسر رامبد جوان در خیابان های کانادا

صبح امروز عکسی منتسب به “رامبد جوان” و همسرش در کانادا منتشر شده که با واکنش های زیادی همراه بوده است.

عکس نگار جواهریان در کانادا را مشاهده کنید که پشت سر رامبد جوان در یکی از خیابان های کشور کانادا در حال قدم زدن است.

ماجرای و عکس بی حجابی نگار جواهریان در کانادا با واکنش بسیاری از کاربران در فضای مجازی و اینستاگرام مواجه گردید.

واکنش به بی حجابی نگار جواهریان در کانادا

انتشار عکس نگار جواهریان بدون حجاب در کانادا در حالیکه رامبد جوان نیز پیشاپیش او حضور دارد باعث واکنش های زیادی در فضای مجازی شد. رامبد جوان به همراه همسرش نگار جواهریان که روزهای پایانی بارداری اش را سپری می کند به بهانه اکران فیلم قانون مورفی به کانادا سفر کرده و به نظر می رسد نگار جواهریان قصد دارد فرزندش را در کانادا به دنیا آورد.

آیا این خانم بی حجاب نگار جواهریان است؟

فرضیه ای در رابطه با عکس منتشر شده مطرح است مبنی بر اینکه شاید زن مذکور در عکس شباهت به جواهریان دارد و همسر رامبد نیست . هنوز جزئیات این ماجرا مشخص نیست و قطعا رامبد جوان همسر نگار جواهریان به زودی با پستی اینستاگرامی به تمامی حواشی منفی علیه خانواده سه نفره اش پایان می دهد .

این تصمیم زوج هنری باعث انتقادات زیادی از آنها شده است. بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند رامبد جوان که در خندوانه تشویق به مردم دوستی و باهم بودن می کند و دائم از حال خود در ایران صحبت می کند نباید برای به دنیا آوردن فرزندش به کانادا می رفت. آقای جوان که با دو ازدواج قبلی خود همیشه حاشیه دار بود و با برنامه خندوانه بمحبوبیت زیادی بدست آورده حالا باید درگیر این حاشیه جدید باشد.

عکس بی حجاب نگار جواهریان در کانادا

عکس بی حجاب نگار جواهریان که به زودی بچه دار می شود، در کانادا به تازگی پخش شده که همچنان حواشی این زوج هنرمند را داغ نگه می‌دارد! این دو هنرمند از بازیگران محبوب ایران هستند. عکسی جنجالی از نگار جواهریان با ظاهری عجیب و تیپی متفاوت در خیابان های تورنتو کانادا منتشر شد . رامبد و نگار تاکنون به عکس فوق واکنشی نشان نداده اند و معلوم نیست که آیا به راستی نگار جواهریان در تونتو کانادا کشف حجاب کرده است یاخیر .

مادر و خواهر زن رامبد جوان در کانادا زندگی می کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ