ایشا گوپتا بازیگر خارجی فیلم دختر شیطان +عکس

0

پس از اعتراض روزنامه کیهان به بازی ایشا گوپتا در «دختر شیطان» که او را مدل بدکاره و مستهجن نامیده بود، صدف طاهریان هم به حضور این بازیگر در ایران اعتراض کرد و با توجه به عکس‌های منتشر شده این بازیگر در صفحه اینستاگرامش، از مدیران ارشاد پرسید چه کسی به فیلم قربان محمدپور مجوز داده است؟

نام بازیگران زن هندی با عکس قربان محمدپور عکس مدلینگ خارجی عکس مدل زن مدل دختر مدل بیوگرافی صدف طاهریان بیوگرافی ایشا گوپتا بازیگران فیلم دختر شیطان اینستاگرام صدف طاهریان ایشا گوپتا اخبار فیلم و سریال Esha Gupta

طاهریان همچنین در ادامه تاکید کرد که چگونه امثال این بازیگر که صفحه‌شان نشان دهنده عدم پایبندی او به قوانین جمهوری اسلامی است می‌توانند به راحتی در یک فیلم مجوز دار ارشاد بازی کنند و حتی به ایران بیایند اما او هنوز باید مورد توهین قرار گیرد.

اعتراض صدف طاهریان به حضور ایشا گوپتا در ایران شاید نشان دهنده برخوردهای متناقضی باشد که توسط مدیران ارشاد صورت می‌گیرد.

همچنین روزنامه کیهان امروز نوشته بود که قربان محمدپور کارگردان «دختر شیطان» سالها پیش به عنوان یک هنرجوی مذهبی و ارزشی و با کمک برخی نهادها فیلمساز شد اما حالا به ساخت فیلم‌های سخیف هندی می‌پردازد.

ایشا گوپتا Esha Gupta متولد ۲۸ نوامبر ۱۹۸۵ بازیگر، مدل هندی است.

از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به دختری در عشق تو، رستم، پادشاهان اشاره کرد.

وی در فیلم دختر شیطان به کارگردانی قربان محمدپور در مقابل حمید فرخ‌نژاد به ایفای نقش پرداخته‌است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ