اطلاعیه شرکت هرمس، ریخته گران و وام ۲۵۰ میلیاردی

0

شرکت امیر تجارت هرمس که به گفته‌ی نماینده‌ی دادستان متعلق به برادران ریخته گران است در اطلاعیه‌ی ارسالی به رسانه‌ها، به انتشار آنچه اخبار کذب در مورد مدیران این شرکت در خبرگزاری نسیم خوانده است، واکنش نشان داد.

در توضیح همراه ارسال این اطلاعیه آمده است: «با توجه به اخبار منتشر شده در رسانه‌ها پیرامون مباحث مطروحه در دادگاه مدیران سابق بانک سرمایه در مورد چگونگی و چرایی دریافت تسهیلات ۲۵۰ میلیاردی شرکت امیر تجارت هرمس از یکی از شرکت‌های تابعه بانک سرمایه که سراسر کذب و افترا می‌باشد این شرکت آمادگی خود را جهت ارایه توضیحات به منظور شفاف سازی و روشنگری افکار عمومی اعلام می‌دارد».

متن کامل این اطلاعیه خطاب به مدیر مسوول «خبرگزاری نسیم» در پی می‌آید:

«با توجه به انتشار سیزده قسمت از مجموعه شهرداد و نسبت دادن مطالب کذب به مدیران شرکت امیر تجارت هرمس و انتشار اکاذیب و افترا و توهین در آن خبرگزاری، علیرغم عدم محکومیت مدیران شرکت در مراجع قضایی که این امر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران عمل مجرمانه محسوب می‌گردد، بدینوسیله توضیحات ذیل به حضورتان ارسال می‌گردد تا به شکل مقتضی در آن رسانه منتشر گردد.

۱ – تسهیلات دریافتی توسط شرکت امیر تجارت هرمس در قالب قرارداد مشارکت مدنی در ساخت با شرکت توسعه تجارت سرمایه پایدار قشم بوده است و مطابق با قوانین کشور هیچگونه تخلفی در این قرارداد صورت نگرفته است.

۲ – مدیران شرکت امیر تجارت هرمس در مجموع دارای بیش از چند دهه سابقه در زمینه فعالیت‌های تجاری و اقتصادی می‌باشند و سابقه این شرکت در این گونه مشارکت‌ها، موجبی بوده است برای تنظیم قرارداد مشارکت با شرکت فوق الذکر.

۳ – قرارداد مورد مشارکت قراردادی بسیار سودآور بوده و شرکت پایدار قشم در راستای نیل به اهداف اقتصادی خود و به طبع به جهت کسب سود قابل توجه، اقدام به این مشارکت نموده و هیچ فشار و یا احیانا اجباری در این مورد وجود نداشته و مانند هر بنگاه تجاری دیگری در یک پروژه سودآور اقدام به سرمایه گذاری نموده است.

۴ – این شرکت کوچکترین وابستگی به هیچ شخص حقیقی و یا حقوقی نداشته و ندارد.

۵ – در قسمتی از این مجموعه به مدیران این شرکت نسبت کارتن خواب داده شده است که این موضوع خارج از حوزه ادب و به دور از شان آن خبرگزاری می‌باشد.

در ضمن لازم به توضیح است کلیه این مطالب بارها و بارها به اطلاع آقای گودرزی به عنوان سردبیر این مجموعه رسانده شده که متاسفانه ایشان همچنان پافشاری عجیبی بر نظرات کذب خود دارند که در همین راستا از ایشان در دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت گردیده و ضمن قرار کیفری برای ایشان، جلب به دادرسی گردیده‌اند.

در پایان اعلام می دارد علیرغم اعلام آمادگی مدیران این شرکت جهت انجام مصاحبه با آن خبرگزاری و اعلام حقایق متاسفانه تا این لحظه چنین امری صورت نپذیرفته است؛ لذا شرح ما وقع از طریق سایر رسانه‌ها به اطلاع مردم شریف ایران خواهد رسید تا خدای ناکرده تصویر مخدوشی از فضای اقتصادی کشور در اذهان عمومی شکل نگیرد. در ضمن این شرکت از طریق اینستاگرام و یا ایمیل آماده پاسخگویی به شبهات رسانه‌های محترم در این زمینه می‌باشد».

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ