مبلغ قرارداد گابریل کالدرون با پرسپولیس چقدر است؟

1

نشست نهایی گابریل کالدرون با مدیران باشگاه پرسپولیس صبح امروز برگزار شد تا طرفین به تفاهمات نهایی لازم برای عقد قرارداد رسمی برسند.

در این نشست طولانی که بیرون از ساختمان باشگاه پرسپولیس جریان داشت طرفین درباره تمامی بندهای قرارداد خود به توافق دست پیدا کردند تا این مربی به طور رسمی برای یک فصل سرمربی سرخپوشان پایتخت شود.

در قرارداد کالدرون ذکر شده است در صورت توافق مجدد قابلیت تمدید برای یک سال دیگر وجود دارد.

سوابق گابریل کالدرون سرمربی جدید پرسپولیس سرمربی پرسپولیس رقم قرارداد سرمربیان فوتبال بیوگرافی گابریل کالدرون اخبار فوری پرسپولیس Gabriel Calderon

سایت «themasports» یونان شب گذشته در خبری اعلام کرد مبلغ قرارداد کالدرون با پرسپولیس ۱ میلیون دلار است در حالی که تاکیس لمونیس سرمربی یونانی به پرسپولیس پیشنهاد ۵۰۰ هزار یورویی داده است.

سوابق گابریل کالدرون سرمربی جدید پرسپولیس سرمربی پرسپولیس رقم قرارداد سرمربیان فوتبال بیوگرافی گابریل کالدرون اخبار فوری پرسپولیس Gabriel Calderon

کالدرون (سمت راست) و لمونیس (سمت چپ)

این سایت نوشت: «تاکیس لمونیس به دومین گزینه اصلی نیمکت پرسپولیس تبدیل شده است اما هنوز اولین مربی مدنظر این باشگاه ایرانی نیست. تاکیس هفته گذشته به استانبول سفر کرد و مذاکراتی با باشگاه پرسپولیس داشت. او که اولویت چهارم باشگاه پرسپولیس محسوب می شد، در نهایت به دومین گزینه مدنظر این باشگاه تبدیل شده است.

یک تفاوت عمده تاکیس با گابریل کالدرون برای هدایت پرسپولیس مسائل مالی است. کالدرون درخواست قرارداد یک میلیون دلاری در سال داشته است در حالی که لمونیس خواهان قرارداد ۵۰۰ هزار دلاری از پرسپولیس است.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. فوق تخصص ريه می گوید

    به امید موفقیت پرسپولیس