نمونه یک ماشین لباسشویی تقلبی الی جی +عکس

0

تشخیص اصل بودن ماشین لباسشویی ال جی ،تشخیص اصل بودن محصولات ال جی ، ماشین لباسشویی تقلبی ال جی

ماشین لباسشویی ایوولی ۸ کیلویی که به لباسشویی ۱۰.۵ کیلو ال جی تقلبی تبدیل شده است.

نام برند های لوازم خانگی ماشین لباسشویی تقلبی ماشین لباسشویی ایوولی ماشین لباسشویی ال جی لوازم خانگی ساخت چین لوازم خانگی تقلبی کالای تقلبی فروشگاه لوازم خانگی بانه راهنمای خرید لوازم خانگی راهنمای خرید تشخیص لباسشویی ال جی اصل تشخیص ال جی اصل از تقلبی ایوولی ساخت کجاست اخبار لوازم خانگی اخبار بانه اجناس تقلبی evvoli

راه اصلی شناسایی لباسشویی اصلی  :

تنها یک راه برای شناسایی لباسشویی اصلی از فیک یا تقلبی وجود دارد . با این همه کارهایی که برای جلوه دادن یک لباسشویی فیک به جای اصلی مانند تعویض بسته بندی و تعویض لوگو و برند می دهند فقط یک راه برای تشخیص باقی می مانند .اینکه شما میتوانید با سرچ برند و مدل دقیق لباسشویی در گوگل لباسشویی مورد نظرتان را پیدا کنید.حتما به لاتین (انگلیسی) سرچ کنید.

با سرچ مدل و برند لباسشویی به لاتین معمولا اولین گزینه هایی که گوگل پیشنهاد میکند سایت اصلی همان برند است که شما میتوانید با باز کردن و مشاهده عکس اصلی آن مدل متوجه بشوید که لباسشویی را که شما انتخاب کرده اید آیا اصلی است یا تقلبی .

اگر با سرچ مدل ماشین لباسشویی در برند مورد نظر ، آن مدل را در سایت اصلی پیدا نکردید فورا انتخابتان را عوض کنید و از آن مغازه خارج شوید .اگر با سرچ مدل آن را پیدا کردید عکس مدل اصلی ماشین لباسشویی را با مدل داخل مغازه کاملا چک کنید از پایین ترین نقطه لباسشویی تا مدل درب برنامه ها تایمر و کلیدها را مطابقت دهید.

در کل تمام مشخصات را با مدل انتخابی تان مقایسه کنید اگر دقیقا همان مدل است خریدتان را انجام دهید.

همیشه از فروشگاه های معتبر همان برند مد نظرتان با گارانتی اصلی خرید کنید ولی اگر همچین مغازه ای در دسترستان نیست و یا به شهر های مرزی و بازار آنجا مراجعه کرده اید همان لحظه ای که در فروشگاه هستید چند دقیقه وقت بگذارید و مدل مورد نظرتان را سرچ کنید .

در این برحه از زمان که اینترنت در همه جای کشورمان در دسترس است این کار بسیار ساده شده.

ایوولی Evvoli برند گمنام و تازه در بازار لوازم خانگی است که از عمر آن یکسال هم نمی‌گذرد.

یکی از مهمترین دلایل راه یافتن این برند به بازار ایران قیمت ارزان محصولات ایوولی نسبت به سایر برند های شناخته شده است، البته دلیل اصلی این امر کاهش قدرت خرید مصرف کنندگان است که سبب شده مشتریان برای رفع  نیاز های ضروری خود ، بدون تحقیق و اطلاع کافی از کیفیت و اصالت کالا محصولات این برند که تولید و مونتاژ آن در کشور چین انجام میگیرد را خریداری نمایند!

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ