جی پلاس ساخت کجاست؟ G plus

4

موتور ماشین لباسشویی جی پلاس ساخت کجاست ، موتور یخچال جی پلاس ساخت کجاست ، کولر گازی جی پلاس ساخت کجاست ، موتور لباسشویی جی پلاس ساخت کجاست ، موبایل جی پلاس ساخت کجاست ، قطعات ماشین لباسشویی جی پلاس ساخت کجاست ، برند جی پلاس ویکی پدیا ، ال جی گلدیران ساخت کجاست

یکی از صنایعی که تحت‌ تاثیر تحریم‌های آمریکا قرار گرفت، لوازم خانگی بود. در یک دهه اخیر دو شرکت کره‌ای به‌راحتی اکثر بازار لوازم خانگی ایران را تسخیر کردند و به‌تدریج تولیدکنندگان داخلی را کنار زدند؛ اما در سال گذشته با فشار آمریکا، هر دو شرکت ال‌جی و سامسونگ، به بازار پرسود ایران پشت پا زده و از ایران خارج شدند. با این حال، تولیدکنندگان داخلی از فرصت استفاده کرده و دوباره در حال سرپا شدن هستند. تحریم‌ها با وجود سخت‌تر کردن اوضاع برای تولید، مزایایی برای صنعتگران داخلی داشته که مهم‌ترین آنها کار کردن روی برندسازی در غیاب خارجی‌هاست.

تولیدکنندگان ال‌جی در ایران، اکنون با شرکتی چینی به توافق رسیده‌اند که تامین‌کننده مواد اولیه و تجهیزات درجه یک برای شرکت‌های صاحب‌نام اروپایی است و محصولات جدید این شرکت با همین کیفیت با نام جی پلاس وارد بازار می‌شود.

شرکت گلدیران به پشتوانه چند دهه نمایندگی موفق برند ال جی توانست با جلب رضایت ال جی اقدام به تولید محصولات مورد نظر خود با برند جی پلاس کند. برای تولید لوازم خانگی جی پلاس  از قطعات ساخت کشورهای مختلف استفاده می شود .

یخچال جی پلاس مدیرعامل شرکت گلدیران مالک گلدیران لوازم خانگی ساخت چین لوازم خانگی ایرانی گلدیران راهنمای خرید لوازم خانگی جی پلاس ساخت کجاست ثروت حسین دیلمی تلویزیون جی پلاس بیوگرافی حسین دیلمی برندهای لوازم خانگی برند جی پلاس ال جی گلدیران ساخت کجاست اخبار لوازم خانگی

کیفیت لوازم خانگی جی پلاس

بسیاری از خریداران لوازم خانگی به دنبال این پرسش هستند که آیا کیفیت لوازم خانگی جی پلاس خوب است یا خیر؟  ساده ترین پاسخ به این پرسش این است که کیفیت لوازم خانگی جی پلاس به دلیل سابقه همکاری طولانی گلدیران با کره ای ها و مشاوره با آن ها مناسب پیش بینی می شود، به‌علاوه این‌که خوش‌نامی شرکت گلدیران و خدمات پس از فروش آن می تواند تضمینی برای کیفیت محصول باشد.

تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست ؟

یکی از محصولات مهم ساخت لوازم خانگی جی پلاس  تلویزیون هایی هوشمند مثل تلویزیون ال ای دی جی پلاس ۶۵ اینچ GTV-65JU821S و در کنار آن محصولی مثل تلویزیون ارزان جی پلاس مدل GTV-32JD612N است. در جواب این سوال تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست ؟ باید بگوییم تلویزیون جی پلاس محصولی ایرانی است هرچند مانند بسیاری از برند ها، از تکنولوژی و ماژول های استاندارد تولید کمپانی های بزرگ استفاده می کند.

تلویزیون جی پلاس خوبه ؟

شاید شما هم انتظار داشته باشید که جواب سوال ” تلویزیون جی پلاس خوبه ؟ ” برایتان مشخص شود تا تصمیم گیری آسان تری داشته باشید . با کمی بررسی مشخصات تلویزیون جی پلاس و مقایسه آن با قیمت تلویزیون جی پلاس متوجه ارزش خرید این محصول خواهید شد. با شناختی که از  شرکت سازنده جی پلاس یعنی گلدیران در بازار وجود دارد امکان پرس و جو از کم و کیف محصولات جی پلاس  فراهم است و چنانچه با انتظارات منطقی به سراغ محصول بروید قیمت و امکانات آن به خوبی قابل رقابت با همرده های خود است.

یخچال و فریزر های لوازم خانگی جی پلاس

محصولات جی پلاس در زمینه‌ ی تولید یخچال نیز تنوع قابل قبولی دارد و در حال حاضر جی پلاس  انواع ساید بای ساید با قیمت مناسب، یخچال فریزر هایی معروف به بالافریزر و پایین فریزر را در رنگ‌های سفید و سیلور تولید می‌نماید. در ادامه چند مدل یخچال و فریزر جی پلاس برای آشنایی بیشتر با امکانات آن معرفی می گردد.

گوشی های جی پلاس از دیگر محصولات لوازم خانگی جی پلاس است

با توجه به نیاز بازار داخلی به گوشی های هوشمند شرکت گلدیران تعداد محدودی از گوشی های جی پلاس را در بازار داخلی از طریق فروشگاه های آنلاین و هایپر استار ها عرضه کرده است. در شعار گوشی های جی پلاس نوشته شده است: «واقعیت، می‌ارزد» که با توجه به امکانات و قیمت آن شعار مناسبی است.

سایر محصولات لوازم خانگی جی پلاس

دستگاه‌های تصفیه هوا جی پلاس محصولی متفاوت از لوازم خانگی جی پلاس

شرکت گلدیران در کنار تولید محصولات متداول لوازم خانگی اقدام به تولید دستگاه های تصفیه هوا نموده است. استفاده از دستگاه های تصفیه آب آشامیدنی امروز کاملا متداول شده است و نشان از اهمیت انسان به سلامتی خود و خانواده اش است اما دستگاه های تصفیه هوا شاید هنوز برای بسیاری ناشناخته باشد.

کاربرد دستگاه‌های تصفیه هوا جی پلاس

این دستگاه های تصفیه هوا برای از بین بردن بوی نامطبوع محیط از طریق فیلتر های کربنی به کار می رود همچنین با جذب ریزگرد های معلق در هوا می تواند هوای سالمی را در اختیار شما بگذارد ضمن اینکه با تامین و تنظیم رطوبت محیط از طریق ایجاد بخار، هوای تنفسی شما را دلپذیر تر می سازد.

شرکت گلدیران

منطقه آزادچابهار -مجتمع فردوس- طبقه همکف- واحد۱۰۵ و ۱۰۶ کدپستی ۹۹۷۱۷۶۸۶۶۴

اشخاص مرتبط با شرکت شرکت گلدیران

حسین دیلمی رییس هییت مدیره از ۱۳۹۸/۲/۸ تا ۱۴۰۰/۲/۸

حسین تنهایی نایب رییس هییت مدیره از ۱۳۹۸/۲/۸ تا ۱۴۰۰/۲/۸

احمد قلی همتی عضو هییت مدیره از ۱۳۹۸/۲/۸ تا ۱۴۰۰/۲/۸

نعمت اله دیلمی مدیر عامل و عضو هییت مدیره از ۱۳۹۸/۲/۸ تا ۱۴۰۰/۲/۸

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. ایرنی می گوید

    حتی اگر روزی از نبود لوازم خانگی در حال مرگ بودید تا این سیاست و حکام هستن هیچ گاه ایرانی خرید نکنید

    1. ایرانی نه ایرنی می گوید

      اتفاقا چون خون و شرف ایرانی تو رگ هامونه از تولید ایران و کارگر ایرانی و خدمتگزاری که دلش برای ایران می تپه حمایت می کنیم.
      #وطن دوستی
      #شرف و عزت
      #استقلال

      1. ایرانی می گوید

        دقیقا
        #وطن دوستی
        #شرف و عزت
        #استقلال

    2. Moon می گوید

      به نظرتون با این کار ضرر به حکام می زنید یا به مردم و نخبه و سازنده ها و ایجاد کننده های اشتغال؟؟واقعا متاسفم…