فرار از زندان با تخریب دیوار در فردیس کرج

0

۴ زندانی ندامتگاه شهید کچویی فردیس البرز با تخریب دیوار کارگاه، موفق به فرار شدند.این زندانیان ۴ مرد بودند که سه‌شنبه شب از محوطه کارگاه‌ زندان ، خود را به حیاط بیرونی رساندند و فرار کردند.

گفته می‌شود که ساعتی پس از فرار این زندانیان مأموران ندامتگاه متوجه فرار شدند اما دیگر اثری از این چهار نفر نبود.

این زندانیان فراری محکومان مالی بودند که زمان باقیمانده حبس‌شان بین ۲ تا ۶ سال گزارش شده است، ضمن اینکه همگی آنها در یک بند بودند و طبق اطلاعات به دست آمده از ۲ ماه قبل کندن تونل را آغاز کرده بودند و پس از تخریب دیوار کارگاه زندان کچویی کرج توانسته بودند به هدف‌شان برسند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس در گفت و گو با ایرنا نیز با تأیید این خبر عنوان کرد: ۴ زندانی از محوطه کارگاهی بنیاد تعاون زندانیان فرار کرده‌اند و بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که فرار آنها از داخل سلول‌شان نبوده است و این مسأله به طور کامل تکذیب می‌شود.

حسن جهانشاهلو تصریح کرد: چهار زندانی رأی باز هستند و جرم‌شان مالی بوده و به هیچ عنوان خطرناک نیستند.

این افراد از مدت‌ها پیش با حکم قضایی در مجموعه کارگاه بنیاد تعاون در فردیس مشغول به‌کار شده بودند که فرارشان نشان می‌دهد آنها با سوء‌استفاده از این وضعیت از کارگاه بنیاد تعاون فرار کرده‌اند.

هم‌اکنون یک گروه از بازرسی سازمان زندان‌های کشور در زندان شهید کچویی مستقر هستند و همچنین عملیات دستگیری آنها، آغاز شده است.

گفتنی است شیوه فرار این ۴ زندانی از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ