مهدی عبدی: خواب دیده بودم که به استقلال گل می‌زنم +بیوگرافی

0

بیوگرافی مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس ، سن مهدی عبدی پرسپولیس ،پست مهدی عبدی ، مهدی عبدی متولد چه سالی است

مهدی عبدی را تا قبل از بازی رفت استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر، کسانی می شناختند که به طور جدی فوتبال پایه را دنبال می کنند و واقعا چند نفر در عالم هواداری و رسانه توجهشان روی مسابقات رده پایه است؟ عبدی سال گذشته آقای گل رده سنی امیدهای ایران شد اما در پایان فصل توسط پرسپولیس به لیگ یک و تیم بادران رفت.

با آمدن گابریل کالدرون ، پرسپولیس در جذب بازیکنان جدیدش تغییر ایدئولوژی داد و مرد آرژانتینی تقریبا تمام جوانانی که در یکی دو فصل گذشته در این تیم بودند را کنار گذاشت و جا را برای بازیکنان جدیدتر باز کرد. مهدی عبدی یکی از این بازیکنان بود که در ابتدای فصل و با کمی دشواری به پرسپولیس بازگشت و وقتی کالدرون چند روز قبل محمدامین اسدی را از لیست خارج کرد شانس بیشتری برای بازی کردن پیدا کرد اما واقعیت این است که حتی خاص ترین کارشناسان و آنالیزورها هم نمی توانستند حدس بزنند که امیرروستایی در لیست هجده نفره قرار نگیرد و در حالی که اسامی مطرحی روی نیمکت هستند او بتواند مرد اول تیمش لقب بگیرد.

کالدرون دو تعویضش را انجام داده و همه در انتظار تعویض سوم او هستند. گزارشگر بازی جواد خیابانی دست به پیش بینی می زند و اسامی را پشت هم می گوید:”عالیشاه ، نادری و ربیع خواه؛ کدامیک به بازی خواهند آمد” و پاسخ کالدرون این بود: هیچکدام. ساعت دقیقه ۸۰ بازی را نشان می دهد و مرد آرژانتینی آخرین تعویضش را یک سورپرایز است رو می کند. او وحید امیری ستاره ملی پوشش را از زمین بیرون می آورد و به جای آن اسامی مطرحی که دارد یک جوان هجده ساله به میدان می فرستد.

نتیجه بازی پرسپولیس استقلال بیوگرافی مهدی عبدی بیوگرافی بازیکنان بازی دیروز پرسپولیس چند چند شد اینستاگرام مهدی عبدی اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

در چارچوب رقابت های لیگ برتر و در هفته چهارم دو تیم پرسپولیس و استقلال به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۱ بر ۰ پرسپولیس به پایان رسید.

مهدی عبدی پس از گل زنی در بازی امروز در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کردی که گل بزنی، گفت:

نه فکرش را نمی‌کردم که گل بزنم؛ اما راستش را بخواهم بگویم خواب دیده بودم که امروز گل می‌زنم.

وی در پاسخ به این سوال که دروازه بان استقلال روی گلی که به ثمر رسید چقدر مقصر بود، گفت:

او اصلا مقصر باز شدن دروازه استقلال نبود.

علی علیپور در پایان دربی ۹۰ درمورد این مسابقه اظهار داشت:

هیجان بازی زیاد بود و نوسان زیادی داشت. هواداران خوب از تیم حمایت کردند و از آنها تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی می‌کرد مهدی عبدی در این مسابقه گلزنی کند یا خیر، عنوان کرد:

مهدی عبدی بازیکن جوانی است. از دو روز قبل درمورد گلزنی‌اش باهم صحبت می‌کردیم. هدف پیروزی تیم بود که توانستیم به آن برسیم.

علیپور درخصوص اینکه گفته می‌شود بسیار افت کرده است، خاطرنشان کرد:

نظر هواداران قابل احترام است. من هرچه دارم از پرسپولیس دارم. شاید مسائلی بوده و باعث شده که تمرکز کافی نداشته باشم، اما این موضوعات را از ذهنم خارج کردم و به خوبی تمرین می‌کنم. من این تیم را دوست دارم و بخاطر هواداران تمدید کردم و ادعای خاصی هم ندارم

مهدی عبدی، بازیکن فصل گذشته امیدهای پرسپولیس با حضور در باشگاه و پس از جلسه با ایرج عرب قرارداد سه ساله‌ای را امضا کرد. عبدی در فصل گذشته مسابقات امیدهای تهران با ۲۴ گل آقای گل بازی‌ها شد. وی ۱۴ پاس گل هم در کارنامه داشت و با پایان رقابت‌ها به صورت قرضی به تیم بادران ملحق شد.

منبع : خبرگزاری فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ