ترین‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر / دندان پوسیده همچنان در صدر جدول گلزنان!

0

هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته با تداوم صدرنشینی فولاد، برتری پرسپولیس، شکست استقلال و توقف سپاهان به پایان رسید.

**در زیر نگاهی می‌اندازیم به نتایج، ترین‌ها و اتفاقات رقم خورده در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر:

راه‌آهن یک – استقلال خوزستان صفر

فولاد ۲ – تراکتورسازی یک

سپاهان ۲ – سایپا ۲

صبای قم ۲ – ذوب آهن یک

فجرسپاسی یک – مس یک

استقلال صفر – نفت یک

داماش صفر – پرسپولیس یک

گسترش فولاد یک – ملوان ۲

**ترین‌های بیست‌وهشتم لیگ برتر:

در هفته بیست و هشتم رقابت‌ها و در ۸ مسابقه‌ای که برگزار شد ۱۸ گل به ثمر رسید تا در این هفته شاهد میانگین ۲،۲۵ گل در هر مسابقه باشیم.

در این هفته دیدار سپاهان و سایپا با ۴ گل و ۳ دیداری که یک بر صفر به پایان رسید پرگل‌‌ترین و کم‌گل‌ترین دیدارهای هفته معرفی می‌شوند.

بهترین تیم هفته: فولاد

در هفته بیست و هشتم رقابت‌ها تیم فولاد موفق شد در اهواز مقابل تراکتورسازی بازی باخته را با پیروزی عوض کند تا با این برد ضمن تثبیت جایگاهش در صدر جدول یک گام بزرگ به سمت قهرمانی سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بردارد.

در این هفته نفت تهران هم دست به کار بزرگی زد و در ورزشگاه آزادی و مقابل حدود ۲۰ هزار هوادار استقلال را شکست داد تا تیم یحیی گل محمدی هم همچنان با امیدواری بیشتری در انتظار اتفاقات دو هفته پایانی لیگ باشد.

پرسپولیس هم با برتری مقابل داماش در رشت از تیم های خوب هفته بیست و هشتم بود.

ناکام هفته: آبی‌ها

در هفته‌ای که سپری شد بدون شک ۳ تیم آبی‌پوش استقلال، استقلال خوزستان و داماش با نتیجه مشابه یک بر صفر مقابل حریفان خود شکست خوردند تا هر ۳ تیم از ناکامان هفته لقب بگیرند.

البته با توجه به اینکه شکست استقلال باعث دورتر شدن این تیم از قهرمانی شد، ناکامی این تیم پررنگ تر از سایر تیم‌ها بود.

بازیکن هفته: مهدی بدرلو

در هفته بیست و هشتم چند بازیکن در ترکیب تیم‌‌های خود درخشش ویژه‌ای داشتند از جمله مهدی بدرلو که با دو گل خود موجبات تثبیت صدرنشینی فولاد را فراهم آورد. بدرلو با این ۲ گل عنوان بهترین بازیکن هفته را به خود اختصاص داد.

رضا نوروزی هم دوباره زهر خود را به استقلال ریخت تا در کنار کاوه رضایی از سایپا، مهدی دغاغله از ملوان و محمد عباس‌زاده از پرسپولیس به عنوان بازیکنان خوب هفته معرفی شوند.

**مربی هفته: یحیی گل‌محمدی

نفت با تفکرات گل‌محمدی استقلال را در مقابل دیدگان تماشاگرانش شکست داد تا یحیی شایسته‌ترین فرد برای کسب عنوان بهترین مربی هفته باشد.

اسکوچیچ نیز در تبریز با ملوان به یک برد شیرین دست یافت و حسین فرکی هم در خانه تیمش را با برتری مقابل تراکتور همچنان در صدر نگه داشت تا این مربیان هم از جمله مربیان خوب هفته باشند.

رده‌بندی گلزنان تا پایان هفته بیست و هشتم:

۱۳ گل: رضا عنایتی(صبای قم)

۱۲ گل: کریم انصاری‌فرد (تراکتورسازی) – مهرداد بایرامی (گسترش فولاد)

۱۱ گل: رضا نوروزی (نفت تهران)

۹ گل:‌ لوسیانو پریرا (فولاد) – جلال رافخایی (ملوان) – سجاد شهباززاده (سایپا) – مهدی دغاغله (ملوان)

فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ