سرخ‌ پوشان بهترین تیم‌ هفته آخر و آبی‌ها ناکام‌ترین تیم / آمار هفته آخر

0

در هفته سی‌ام رقابت‌‌های لیگ برتر، ۳ تیم قرمزپوش با هم عنوان بهترین تیم هفته را به خود اختصاص دادند.

 هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته با دومین قهرمانی فولاد خوزستان به پایان رسید.
نتایج لیگ برتر مهرداد جماعتی قهرمانی فولاد خوزستان شرکت فولاد خوزستان تونی اولیویر بهترین تیم هفته اخبار لیگ برتر آمار لیگ برتر

**در زیر نگاهی می‌اندازیم به نتایج، ترین‌ها و اتفاقات رقم خورده در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر:

استقلال خوزستان صفر – پرسپولیس یک

استقلال یک – تراکتورسازی ۳

گسترش فولاد صفر – فولاد یک

سپاهان یک – نفت صفر

راه‌اهن صفر – ذوب‌آهن یک

فجرسپاسی ۲ – ملوان یک

داماش یک – مس یک

صبا صفر – سایپا صفر

 

**ترین‌های هفته سی‌ام لیگ برتر:

در هفته سی‌ام رقابت‌ها و در ۸ مسابقه‌ای که برگزار شد ۱۳ گل به ثمر رسید تا در این هفته شاهد میانگین ۱،۶۲ گل در هر مسابقه باشیم.

در این هفته دیدار استقلال و تراکتورسازی با ۴ گل و صبای قم و سایپا که بدون گل به پایان رسید پرگل‌‌ترین و کم‌گل‌ترین دیدارهای هفته معرفی می‌شوند.

 

**بهترین تیم هفته: سرخ‌ها

در هفته پایانی لیگ برتر فولاد با برتری مقابل گسترش فولاد کار قهرمانی را یکسره کرد؛ پرسپولیس با یک برتری خارج از خانه برابر استقلال خوزستان پس از ۳ سال سهمیه آسیا را به دست آورد و نایب قهرمان شد و تراکتورسازی نیز در تهران آرزوهای استقلال را نقش بر آب کرد تا هر ۳ تیم سرخ پوش لیگ برتر به عنوان بهترین تیم هفته انتخاب شوند.

 

**ناکام هفته: آبی‌ها

در این هفته استقلال که حتی قبل از برگزاری هفته سی‌ام از شانس بالایی برای قهرمانی نیز برخوردار بود مقابل تراکتورسازی شکست سنگینی را متحمل شد تا آبی‌پوشان پس از ۶ فصل حضور پیاپی در آسیا، برای فصل آینده از حضور در رقابت‌های باشگاهی قاره کهن محروم شوند.

داماش نیز با تساوی برابر مس کرمان به همراه تیم کرمانی راهی رقابت‌های لیگ دسته اول شد تا به این ترتیب دو تیم آبی‌پوش به عنوان ناکامان هفته معرفی شوند.

 

**بازیکن هفته: مهرداد جماعتی

در هفته سی‌ام مهرداد جماعتی توانست مهم‌ترین گل دوران بازی‌گری‌اش را به ثمر رسانده و فولاد را برای دومین‌بار در تاریخ ۱۳ ساله رقابت‌های لیگ برتر قهرمان کند تا به این ترتیب هافبک فولاد که گل قهرمانی تیمش را به ثمر رساند، عنوان بهترین بازیکن هفته را به خود اختصاص دهد.

 

 

**مربی هفته: تونی اولیویرا

حساس‌ترین دیدار هفته بین تیم‌های استقلال و تراکتورسازی با برتری تیم تبریزی به پایان رسید تا تراکتور با تفکرات مربی پرتغالی خود، جنگ تمام عیار ورزشگاه آزادی را به سود خود به پایان برساند.

در این هفته فولاد در خانه گسترش ۳ امتیاز حساس قهرمانی را به دست آورد تا فرکی نیز در بین مربیان خوب هفته باشد.

 

**انصاری‌فرد آقای گل لیگ سیزدهم شد

در پایان فصل سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران کریم انصاری‌فرد از تراکتورسازی تبریز با زدن ۱۴ گل به عنوان آقای گل رقابت‌های این فصل انتخاب شد.

*رده‌بندی گلزنان در پایان فصل سیزدهم به شرح زیر است:

۱۴ گل: کریم انصاری‌فرد (تراکتورسازی)

۱۳ گل: رضا عنایتی (صبای قم)

۱۲ گل: مهرداد بایرامی (گسترش فولاد)

۱۱ گل: رضا نوروزی (نفت تهران) – مهدی دغاغله (ملوان)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ