بیوگرافی میترا رفیع بازیگر سریال از سرنوشت +عکس اینستاگرام

0

میترا رفیع بازیگر نقش مهلقا در سریال از سرنوشت ، مهلقا در سریال از سرنوشت کیست؟

میترا رفیع متولد آذر ماه سال ۱۳۷۳ در تهران است. میترا رفیع مدرک کارشناسی ارشد بازیگری خود را از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه سراسری هنر تهران دریافت کرده است.

میترا رفیع فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۷۹ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد و وارد دنیای هنر شد.

او در سال ۱۳۸۷ با بازی در نمایش «نقطه چین‌های متّصل به تو» به کارگردانی امیرحسین شفیعی در سی‌و‌هفتمین جشنواره تئاتر فجر حضور داشت و جایزه بهترین بازیگری زن را در این جشنواره از آن خود کرد.

همسر میترا رفیع عکس دختر خوشگل و با حجاب عکس جدید بازیگران عکس بازیگران زیبا چادری خوشگل بیوگرافی میترا رفیع بازیگران سریال از سرنوشت بازیگران خوشگل اینستاگرام میترا رفیع

آخرین حضور تئاتری وی، در نمایش «دوزخ» به کارگردانی رضا اصغری در پائیز سال ۱۳۹۶ بود. میترا رفیع در تئاترهای «خانه ی برنارد آلبا» به کارگردانی محمد براری، «اسب های پشت پنجره» به کارگردانی پویا یادگاری، مونولوگ «کافه پولشری» به کارگردانی پویا یادگاری، “”از این تاریکی” به کارگردانی میترا رفیع ، «باغ آلبالو» به کارگردانی مهران جلیلوند، نمایش “لانه ی خرگوش” به کارگردانی فریبرز کریمی، نمایش “یه جوری مثلِ…” به کارگردانیِ میترا رفیع، نمایش “آسمان زرد” به کارگردانی سهیل صدیقی، نمایش “بکی شارپ / Becky sharp” ترجمه و کارگردانیِ خودش و نمایش تک نفره ی «تنید» به کارگردانی جواد اسماعیلی نیز به ایفای نقش پرداخته است.

از جوایزی که او تاکنون کسب کرده است می‌توان به؛ جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر فجر(سال ۱۳۸۷)، جایزه بهترین بازیگری زن از جشنواره تئاتر تک نفره نیاوران(سال ۱۳۸۵)، جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر دانشگاهی(سال ۱۳۹۱)، جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره مونولوگ دانشگاه های هنر(سال ۱۳۹۲) و جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره مونولوگ دانشگاه های هنر(۱۳۹۲) اشاره کرد. او همچنین در جشنواره تک نفره نیاوران در سال (۱۳۹۲) و جشنواره ی تئاترِ دانشجوییِ همان سال مورد تقدیرِ هیٲت داوران قرار گرفت.

میترا رفیع در سال(۱۳۹۷) با بازی در فیلمِ سینمایی “کلمبوس” به نویسندگی و کارگردانی هاتف علیمردانی پا به سینما گذاشت و کمی بعد برای بازی در فیلم “من می ترسم” با بهنام بهزادی همکاری داشت . او در سال (۱۳۹۸) برای بازی در سریال “از سر نوشت” جلوی دوربینِ محمدرضا خردمندان رفت وبازی در نقشی متفاوت را در پرونده ی کاری اش ثبت کرد.
میترا رفیع تا کنون بارها با فیلمسازهای کوتاهِ ایرانی همکاری داشته است.

میترا رفیع، تجربه کارگردانی سه تئاتر «یه جوری مثلِ…» ، «از این تاریکی» و “بکی شارپ/Becky Sharp” را دارد که نمایش «یه جوری مثلِ…» در جشنواره لاهور پاکستان دعوت شده بود. او در سمت کارگردان هنری تولیداتِ یک فصل از شبکه امید صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز فعالیت داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ