تجهیز شدن دنا پلاس به سیستم تعویض دنده کابلی

0

خط تمام رباتیک سیستم تعویض دنده کابلی برای گیربکس دستی با ظرفیت ۳ هزار دستگاه در روز با حضور مدیرعامل ایران خودرو در شرکت یوره پارت افتتاح شد. همچنین خط تولید تسمه تایم دینام با ظرفیت تولید ۸ هزار حلقه در روز در همین شرکت به بهره برداری رسید که این ظرفیت تا ۲۰ هزار حلقه قابل افزایش است.

محمودرضا صمدی مدیر عامل شرکت یوژه پارت در مراسم افتتاح این دو خط تولید گفت: این شرکت در راستای بهبود و به‌روز‌آوری ماژول تعویض دنده برای اولین بار در کشور موفق به داخلی‌سازی سیستم‌های تعویض دنده کابلی برای گیربکس‌های دستی و اتوماتیک شد.

وی افزود: به علت استفاده از تکنولوژی قدیم، تعویض دنده با اهرم‌بندی میله‌ای سبب انتقال تمامی ارتعاشات موتور و گیربکس به داخل کابین می‌شد.

صمدی خاطرنشان کرد: با استفاده از تکنولوژی کابلی مشکلات مربوط این ارتعاشات کاملا برطرف و عملیات تعویض دنده برای راننده با راحتی و ایمنی بیش‌تر انجام می‌شود.
مدیر عامل شرکت یوژه پارت تصریح کرد: برای راه‌اندازی این خط تولید، ۸۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری ارزی و همچنین ۴۰ میلیارد سرمایه گذرای ریالی صورت گرفته است.

صمدی افزود: این سیتم تعویض دنده کابلی در خودرو دنا پلاس استفاده می شود.

گفتنی است، فعالیت اصلی شرکت یوژه پارت در زمینه طراحی، تولید و داخلی‌سازی مجموعه‌های سوخت‌رسانی و تسمه‌های دینام و تایم، مجموعه تسمه سفت کن‌های مکانیکی و هرزگرد است.

نایب رئیس هیات مدیره و قائم مقام اجرایی ایران خودرو و مدیرعامل ساپکو، مدیرعامل ایران خودرو را در این مراسم همراهی کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ