سرکرده مزدوران جیش العدل + عکس

0

تصویر زیر متعلق به سرکرده گروه تروریستی جیش العدل است که با نام «صلاح‌الدین فاروقی» بیانیه می‌دهد.

گروه تروریستی جیش العدل فرمانده جیش العدل عکس صلاح الدین فاروقی سرکرده جیش العدل جیش القتل
در باره این گروه تروریستی و آدم‌ربا، عبدالله شهبازی، نویسنده، مورخ و پژوهشگر برجسته کشورمان طی مطلبی در صفحه خود در فیس بوک، نوشته است:نمی‌فهمم. بعضی در همان زمینی بازی می‌کنند که کارگردانان «جیش‌العدل»ها می‌خواهند. «جیش‌العدل» چه ربطی به مردم بلوچ دارد؟ عده‌ای که تا دیروز کاسبی‌شان راه انداختن کاروان‌های تا بن دندان مسلح ترانزیت هروئین بود، و در مسیر خود هر تنابنده‌ای را از پشت وانت تویوتا با تیربار به رگبار می‌بستند، حالا پولی گرفته‌اند و شده‌اند «جیش‌العدل». «جیش‌العدل» جنبش است؟ «جیش‌العدل» پایگاه اجتماعی دارد؟ خیر! …«جیش‌العدل» مزدور است و نماینده یا سخنگوی مردم بلوچ نیست؛ همان‌طور که «داعش» نماینده مردم اهل سنت عراق و سوریه نیست.

جیش‌القتل  یک گروه شبه‌نظامی تروریستی تندروی سلفی‌مذهب و بلوچ می‌باشد که با نظام جمهوری اسلامی ایران به مبارزه مسلحانه می‌پردازد. این گروه بعد از نابودی جندالله، با سازمان‌دهی مجدد نفرات آن، شروع به فعالیت و اعلام موجودی کرد.
رهبری این گروه را فردی از اهالی راسک ‘ ملقب به صلاح‌الدین فاروقی به عهده دارد.
گروه تروریستی جیش العدل فرمانده جیش العدل عکس صلاح الدین فاروقی سرکرده جیش العدل جیش القتل
این گروه تروریستی تاکنون مسئولیت چند قتل و ترور در نواحی شرقی استان سیستان و بلوچستان را بر عهده گرفته است.
گروهک جیش العدل، با آموزه های سلفی و باورهای وهابی خود از جمله حامیان سلفی های معارض در جنگ سوریه است و یکی از دلایل اقدامات تروریستی خود علیه جمهوری اسلامی را حمایت از تکفیری های سوری و تروریستهای معارض دولت سوریه اعلام کرده است.
گروه تروریستی جیش العدل فرمانده جیش العدل عکس صلاح الدین فاروقی سرکرده جیش العدل جیش القتلسوء استفاده از کودکان برای انجام مقاصد تروریستی، یکی از اقدامات جیش العدل است
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ