پیرترین بیمار کرونایی از بیمارستان مرخص شد

2

مسن‌ترین بیمار بهبود یافته مبتلا به کووید ۱۹ ایران با ۹۱ سال سن ظهر امروز از بیمارستان پاستور بم مرخص شد.

عباس عباس‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم اظهارداشت: این فرد سابقه سفر به شهرهای درگیر کرونا را داشته و پس از بازگشت به بم با اطلاع خانواده‌اش به پزشکان و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی بم تحت مراقبت و انجام آزمایش کرونا قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم تصریح کرد: قبل از اینکه جواب آزمایش کووید ۱۹ این بیمار بیاید با نظر پزشکان بیمارستان پاستور بم بستری و امروز ۲۵ اسفند پس از بهبودی از بیمارستان مرخص و به نقاهتگاه دانشگاه علوم پزشکی بم منتقل شد.

عباس‌زاده با بیان اینکه این فرد دارای نارسایی قلبی، آسم و فشار خون نیز بوده است، بیان داشت: او یک کشاورز بمی است که تغذیه سالم داشته و از جمله خرمای مضافتی بم را به طور مرتب و روزانه مصرف می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. آتنا می گوید

    سلام دوستان تا میتونید مواد تقویتی و گرم کننده مثل ویتامین D، خرما و شیر موز و … بخورید و ورزش کنید و به زندگی امیدوار باشید. مطمئن باشید همتون خوب میشید به امید خداوند. و بدونید عمر دست خداست.
    اگر تیغ عالم بجنبد ز جای نبرد رگی تا نخواهد خدای

  2. آتنا می گوید

    راستی دوستان دوباره سلام. می خواستم عاجزانه یه چیزی رو ازتون بخوام. غذاهای مقوی خیلی گرون هستن. در بین ماها کسایی هستن که کرونا گرفتن اما پولی برای هزینه درمان و خوردن غذاهای مقوی ندارن. تو روخدا ازتون عاجزانه میخوام. اگه کسایی رو در همسایگیتون دارین یا همین شیرموز فروشی ها بیاید و کمی به این مردم هم کمک کنید. حیفه که ماها همدیگه رو از دست بدیم. تو این شرایط که خیلی از مردم پولی برای خرید حتی یه غذای روزانه خودشون ندارن بهشون کمک کنیم. امیدوارم دوباره کشور عزیزمون ایران رنگ شادی و نشاط رو به خودش ببینه. امیدوارم دوباره رنگ لبخند رو روی لباتون ببینم. دیگه عرضی ندارم. همتونو به خدا میسپرم. ببخشید که خیلی حرف زدم.