بهترین کانال بورس در تلگرام برای معرفی سهام

1

بزرگترین کانال بورسی ، کانال سیگنال بورس ، کانال بورسی چرچیل ،کانال بورسی سلطان ، بزرگترین گروه تلگرامی بورس ،گروه بورس تلگرام ، کانال تلگرام بورس نیوز ،لیست کانال های تلگرامی بورس ،کانال سیگنال بورس ،کانال تلگرامی تحلیل بورس و سهام

بسیاری از سرمایه گذاران بازارهای مالی، دیدگاه تحلیلی و تخصصی سطح بالایی نداشته و عموماً تصمیمات معاملاتیشان را بر مبنای عوامل زیادی از جمله اخبار و اطلاعات منتشر شده در رسانه‌های ‌مالی و اقتصادی اتخاذ می‌کنند.

با توجه به اینکه در حال حاضر اکثر رسانه‌ها ماهیت تخصصی پیدا کرده‌اند، معامله گران نیز در جستجوی این درگاه‌های اطلاعاتی مرتبط می‌باشند. طی سال‌های اخیر نمونه‌هایی از شبکه‌های اجتماعی تخصصی در حوزه بازار سرمایه، در اقصی نقاط دنیا توسعه یافته‌اند.

کانال سیگنال بورس کانال تلگرامی تحلیل بورس و سهام کانال بورسهام کانال بورس در تلگرام کانال بورس چرچیل سیگنال خرید سهام پربازدید ترین کانال تلگرام بهترین سیگنال بورس بهترین سهام برای خرید در بورس بزرگترین کانال بورسی

یکی از این موارد، شبکه اجتماعی بازار سهام ایالات متحده با نام “توئیت سهام” است که در سال ۲۰۰۸ راه اندازی شده است. در این شبکه به صورت مستقل از توئیتر، فقط نظرات، تحلیل‌ها و اخبار مرتبط با بازار “سهام” انتشار می‌یابد.

در دنیای مجازی، برنامه پیام رسان تلگرام در میان فعالان بازار سرمایه ایران از محبوبیت خاصی برخوردار است و علیرغم مشکلات و موانع پیش آمده، در حال حاضر قریب به اتفاق شرکت‌های کارگزاری، سبدگردانان، فعالان “حقوقی” و “حقیقی” شناخته شده، موسسات و مراجع آموزشی بازار بورس و… حضور رسمی و فعالی در این شبکه پیام رسان بین المللی دارند.

کاربران تلگرام، به طور کلی می‌توانند از طریق «گروه، کانال و بات» به ایجاد ارتباط و تبادل اطلاعات بپردازند که به دلیل سهولت کاربری و یکپارچگی، محتوای مد نظر معمولاً از طریق کانال در اختیار مخاطبان بازار سرمایه قرار می‌گیرد.

مطالب منتشر شده در کانال‌های تلگرام مرتبط با بازار بورس ایران، محتوای اخباری، تحلیلی و آموزشی دارند که بعضاً مستقل و بر مبنای همین پلتفرم پیام رسان عمومی شکل گرفته و برخی از آن‌ها نیز مربوط به “خبرگزاری‌ها” و “تحلیل گران” حقیقی مشهور و یا نهادهای مرتبط با بازار سرمایه هستند.

معرفی یکی از برترین کانال تلگرام بورسی

کانال تلگرام بورسهام

https://t.me/boursaham

@boursaham

 

کانال سیگنال بورس کانال تلگرامی تحلیل بورس و سهام کانال بورسهام کانال بورس در تلگرام کانال بورس چرچیل سیگنال خرید سهام پربازدید ترین کانال تلگرام بهترین سیگنال بورس بهترین سهام برای خرید در بورس بزرگترین کانال بورسی

در نظر داشته باشید که مورد معرفی شده، نمونه‌ ای از کانال‌های مالی کاربردی و پرطرفدار هستند و مطمئناً موارد دیگری هم در این زمینه وجود دارند .

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. sara می گوید

    سلام ببخشید لینک کانال نبض بورس رو دارید؟