نشست سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال +عکس

0

احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌پوشان روز (دوشنبه) ۱۵ اردیبهشت ۹۹ در مجموعه انقلاب محل تمرین تیم فوتبال استقلال جلسه‌ای را با یکدیگر برگزار کردند.

این در حالی است که در روزهای گذشته صحبت‌های زیادی درباره اختلاف این دو با یکدیگر و عدم تمایل مجیدی برای جلسه با سعادتمند به دلیل پرداخت نشدن مطالبات اعضای تیم مطرح شده بود.

همچنین سایت باشگاه استقلال با اشاره به این دیدار نوشت: در این نشست که در فضایی گرم و صمیمی برگزار شد، سرمربی و مدیرعامل استقلال در مورد برنامه‌های پیش روی تیم و مباحث مربوط به آبی‌پوشان گفت‌وگو کردند.

مدیرعامل استقلال تهران سرمربی استقلال تهران بیوگرافی فرهاد مجیدی بیوگرافی احمد سعادتمند اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

مجیدی در این نشست گزارشی از نحوه آماده نگه داشتن بازیکنان در ایامی که به دلیل شیوع ویروس کرونا تمرینات گروهی با محدودیت مواجه بود به مدیرعامل ارائه کرد و سعادتمند نیز به سرمربی تیمش اطمینان داد با همه توان و قوا برای اعتلای این تیم تلاش خواهد کرد.

پس از بازدید سعادتمند از زمین تمرین مجموعه انقلاب، وی دستوراتی را در راستای تسریع در روند تکمیل و تجهیز این زمین تمرین جهت بهره برداری هرچه سریع‌تر صادر کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ