علت خودکشی اسماعیل عابدی داور فوتبال ایران چیست؟ +عکس

0

خودکشی داور فوتبال ایران بدلیل فقر و نداری !؟

«اسماعیل عابدی»، داور فوتبال ایران، خودش را به دار آویخته و خودکشی کرده است.

اسماعیل عابدی داور فوتبال ایران بود که طی شش سال گذشته در سطح استانی و کشوری قضاوت میکرد او متولد و ساکن شهرستان «فارسان» در استان چهارمحال‌وبختیاری بود.

یکی از منابع خبری در مورد زندگی عابدی توضیح که «جوان بود و در کنار داوری، کارگری هم میکرد چند بار از طریق هیئت فوتبال و حتی نمایندگان مجلس به او وعده استخدام دولتی هم دادند.» اسماعیل عابدی سال‌ها سرپرستی پدر و مادر بیمارش را بر عهده داشت و هزینه زندگی شش خواهر خود را تامین میکرد یکی از نزدیکان این داور میگوید: «چندین ماه بود که فدراسیون به او داوری نمیداد کار و درآمد مشخصی هم نداشت گویا مطالبات قدیمی‌اش را هم پرداخت نکرده بودند.» به گفته اطرافیانش او در آخرین روزهای زندگی‌اش گفته بود که «دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد»

یدالله جهانبازی کیست علت خودکشی سوابق یدالله جهانبازی داور فوتبال خودکشی افراد مشهور اسماعیل عابدی کیست اسامی داوران لیگ برتر اخبار فارسان اخبار شهرکرد اخبار خودکشی اخبار چهار محال و بختیاری

چرا اسماعیل عابدی داور فوتبال خودکشی کرد؟

با انتشار این خبر شایعات زیادی پیرامون علت مرگ اسماعیل عابدی داور فوتبال ایجاد شده است. یدالله جهانبازی داور همشهری و دوست اسماعیل عابدی، اما خبر‌هایی که مربوط به خودکشی دوست و همکارش وجود دارد، را نه تایید می‌کند و نه تکذیب و در این مورد اینطور توضیح می‌دهد: «می‌گویند اسماعیل عابدی داور فوتبال سکته کرده است. اینکه می‌گویند، خودش را حل آویز کرده شاید شایعه باشد. واقعیت این است که دلیل مرگش را نمی‌دانیم و هر کس یک حرفی می‌زند. فقط خانواده اش می‌دانند و آن‌ها هم چیزی نمی‌گویند.»

او سپس در مورد ویژگی‌های اخلاقی اسماعیل عابدی گفت: «ولی پسر خوبی بود؛ فعال و کار کن. از هر کسی هم بپرسید، چیزی غیر از این نمی‌گوید. دو سه روزه خودمان توی شوک هستیم. دیروز خاکسپاری بود. دو روز پیش فوت شده.»

اختلاف اسماعیل عابدی با مسئولان هیئت فوتبال

داور بازنشسته فوتبال کشور سپس به اختلاف اسماعیل عابدی با مسئولین هیئت فوتبال استان چهار محل و بختیاری اشاره کرد و افزود: «دلیل مرگش مشخص نیست. ما با هم تمرین می‌کردیم. در لیگ‌های پایه قضاوت می‌کرد و لیگ سه را هم سوت می‌زد. از پارسال با هیئت فوتبال کمی اختلاف پیدا کرد. گچ کار خیلی خوبی بود. اینقدر کار داشت که به داوری نمی‌رسید. هم داور بود و هم گچ کاری می‌کرد.»

یدالله جهانبازی در پاسخ به این سوال که آیا دلیل مرگ یا خودکشی اسماعیل عابدی مسائل مادی و فقر بوده است، اینطور توضیح داد: «والا درآمدش خوب بود. مثلا اگر ساختمانی به ایشان داده می‌شد و شرایط مالی خوبی نداشت، رد می‌کرد. نمی‌دانیم چه مشکلی پیش آمده است. یکی می‌گوید خودش را حلق آویز کرده؛ یکی می‌گوید سکته کرده و …».

از جهانبازی در رابطه با شرایط خانوادگی اسماعیلی عابدی که در ۳۸ سالگی هنوز موفق به تشکیل زندگی و ازدواج نشده بود و سرانجام هم فرصت این کار را پیدا نکرد، پرسیدیم. داور بازنشسته فوتبال کشور در واکنش به این سوال عنوان کرد: «نان آور خانواده‌اش بود. چهار خواهر دارد و چهار برادر، که فقط یکی از آن‌ها ازدواج کرده. پدرش هم از دنیا رفته است. از زمانی که او را شناختم، یک شمشه و یک ماله دستش بود. کارش هم خیلی خوب بود و همه می‌گفتند اگر کار خوب و با کیفیت می‌خواهید، پیش اسماعیل بروید.»

منبع: ورزش۳

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ