معجزه ترکیب پیاز و عسل برای زیبایی و سلامت بدن

0

پیاز جز گیاهان بسیار پرخاصیت برای سلامت بدن می باشد وقتی پیاز همراه با عسل که شفای بسیاری از بیماری ها می باشد مخلوط شود ترکیبی عالی برای زیبایی و سلامتی به دست می آید.

مخلوط پیاز و عسل مجله سلامت متخصص مو و زیبایی سلامت مو زیبایی مو خواص عسل خواص پیاز حفظ سلامت بدن تقویت سیستم ایمنی بدن‌ ترفند زیبایی بهترین مواد غذایی برای سلامت بدن بهترین متخصص مو

مخلوط آب پیاز با عسل

این اتفاق ریشه در ژنتیک، استرس و یادگیری عوامل دارد که در این جا به راه‌حل‌هایی برای درمان می‌پردازیم:

پیاز گیاهی است که در درمان سفیدی مو ، عفونت پوست سر و یا شوره آن بسیار موثر است. طبق آزمایشات به عمل آمده، افرادی که روزانه ۲ بار آب پیاز را به موهای خود زده‌اند از شانس بالایی برای رشد مجدد مو برخوردار بوده‌اند.

در این روش درمانی تنها به ۲ عدد پیاز و مقداری عسل نیاز است. ابتدا پیازها را پوست کنده و آنها را به تکه‌ای متوسط خرد کنید.

آب آنها را گرفته و ۱-۲ قاشق چای خوری عسل به آن اضافه کنید.

در صورت تمایل می‌توانید یک یا دو قطره روغن به آن اضافه کنید.

مخلوط به دست آمده را بر روی تکه‌های طاس سر خود ماساژ دهید.

موهای خود را با یک کلاه پوشانده و بگذارید به مدت یک شب بر روی سرتان بماند پس از آن به مدت ۴۵ دقیقه موی خود را شستشو دهید.

مخلوط پیاز و عسل مجله سلامت متخصص مو و زیبایی سلامت مو زیبایی مو خواص عسل خواص پیاز حفظ سلامت بدن تقویت سیستم ایمنی بدن‌ ترفند زیبایی بهترین مواد غذایی برای سلامت بدن بهترین متخصص مو

خواص عسل و پیاز

عسل همواره به عنوان یک درمان مناسب برای سرفه و گلو درد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده غذایی قدرت نرم‌کنندگی سینه را دارد و تحریکات آن را تسکین می‌بخشد. عسل می‌تواند علائم سرماخوردگی و سرفه را کاهش دهد، علاوه بر این عسل خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد و باعث افزایش تولید ترکیباتی به‌نام سیتوکین می‌شود که خواص ضدمیکروبی دارد.

پیاز در دفع خلط بسیار موثر است. خواص بی‌نظیر آن در دفع باکتری‌ها و تمیزی مجاری تنفسی مثال‌زدنی است. این ماده غذایی حاوی میزان زیادی آنتی‌اکسیدان است و خواص سم‌زدایی و تصفیه کنندگی دارد، در نتیجه برای کنترل سرفه‌ها مؤثر عمل می‌کند. پیاز می‌تواند تحریک و خارش گلو را تسکین دهد.

این ترکیبات مانند آنتی‌بیوتیک عمل می‌کنند، چون قادر هستند با میکروارگانیسم‌هایی که به مجاری تنفسی حمله می‌کنند مقابله کنند. ترکیب عسل و پیاز یک درمان طبیعی محسوب می‌شود که از دوره باستان به‌عنوان یکشربت ضدسرفه استفاده شده است . این دو ترکیب خاصیت آنتی‌بیوتیکی و خلط آوری دارند و سرفه را کاهش می‌دهند، در واقع شربت حاصل از این دو ماده غذایی مانع از حاد شدن مشکل سرفه می‌شود.

تقویت سیستم ایمنی

شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که با مصرف این دو ماده سیستم ایمنی‌تان تقویت می‌شود و قدرت بدنتان در برابر ویروس‌ها، باکتری‌ها و دیگر میکروارگانیسم‌های ایجاد کننده بیماری‌های دستگاه تنفسی افزایش می‌یابد.

از ترکیب این دو ماده شربتی حاصل می‌شود که خواص عسل و پیاز را یکجا دارد و برای تسکین سرفه و تقویت دستگاه ایمنی مؤثر عمل می‌کند. می‌توانید مطمئن باشید که این شربت عارضه و خطری ندارد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ