خانم پرستار زیبا، ۸ نوزاد را به قتل رساند +عکس

0

پرستار انگلیسی به جرم قتل ۸ نوزاد و به خطر انداختن جان ۶ نوزاد دیگر در بیمارستان «چستر » دستگیر شد.

کارآگاهان پلیس می گویند در پرونده این پرستار سنگدل پرونده ۳۲ نوزاد مرده تحت بررسی است.

سخنگوی پلیس چستر در این باره گفت: متهم «لتبی » در سال ۲۰۱۱ وارد بیمارستان شده و وظیفه مراقبت از نوزادان را برعهده داشته است، اما پس از مدتی با افزایش آمار مرگ و میر نوزادان در این بخش، پلیس وارد ماجرا شد و با زیر نظر گرفتن این زن به رفتارهای وی مشــکوک و ســرانجام وی بازداشت شد.کارآگاهان، این پرســتار و اعضای خانواده اش را تحت بازجویی قرار داده اند.

جلسۀ مقدماتی محاکمۀ لوسی لِتبی، پرستار سی سالۀ انگلیسی برگزار شد.

او متهم به قتل ٨ نوزاد و اقدام به قتل ۱٠ نوزاد دیگر است. وی در بیمارستانی در شهر چستر، واقع در شمال غرب انگلستان کار می‌کرد.

 

پلیس محلی اعلام کرد که این پرستار چند روز قبل بازداشت شده اما وی قبلاً نیز در چارچوب تحقیقات در بارۀ مرگ نوزادان دو بار بازداشت و آزاد شده بود.

 

همۀ موارد اتهام علیه لوسی لِتبی مربوط به یک دورۀ یک ساله است (از ژوئن ۲٠۱۵ تا ژوئن ۲٠۱۶). همۀ قربانیان نوزادان زیر یک سال بوده‌اند.

 

در جلسۀ مقدماتی دادگاه که از طریق ویدئویی برگزار شد و فقط ده دقیقه طول کشید، لوسی لِتبی جز نام و تاریخ تولد و آدرس، چیزی نگفت. دادستان نیز خواستار ادامۀ بازداشت وی شد، زیرا در صورت آزادی “امنیت و جان متهم” در خطر خواهد بود.

 

تحقیقات پلیس در این پرونده از اوایل سال ۲٠۱۷ شروع شد. در آن زمان، مدیریت بیمارستان چستر ابراز نگرانی کرده بود که میزان مرگ نوزادان در بخش زایمان این بیمارستان طی چهار سال، چهار برابر شده است.

 

در مورد انگیزه‌ها یا وضعیت روحی لوسی لِتبی هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است.

قتل کودک زندگی در انگلیس دختر انگلیسی پرستار قاتل پرستار زیبا پرستار بچه در منزل پرستار بچه اخبار قتل اخبار جنایی اخبار انگلیس

Eight babies ‘murdered’ by children’s nurse, 30, including two triplets who died a day apart are named for the first time as she appears in court after probe into neo-natal unit deaths

Lucy Letby first arrested by Cheshire Police back in 2018 over deaths at hospital
Chester University graduate was re-arrested over same alleged offences in 2019
Letby has been charged with eight counts of murder and 10 of attempted murder
The 30-year-old appeared at Warrington Magistrates’ Court this morning
Two of triplets died one day apart and another set of twins were alleged victims

Eight babies who children’s nurse is accused of murdering in year-long killing spree died in ‘terrible circumstances’, court hears
The 30-year-old appeared before a judge at Chester Crown Court this afternoon

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ