انهدام باند سارقان طلا و جواهرات در بوشهر

0

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری سه نفر اعضای یک باند حرفه ای سرقت طلاجات منزل در شهرستان بوشهر خبر داد.

سردار خلیل واعظی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد : پس از اعلام وقوع چندین فقره سرقت طلاجات از منزل در شهرستان بوشهر طی یک هفته گذشته، یک تیم مجرب از کارآگاهان شعبه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تشکیل و برای رسیدگی به موضوع به محل های سرقت اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی از محل های سرقت و دوربین های مداربسته، اعضای این باند که همگی غیربومی بودند شناسایی شدند، اضافه کرد: این افراد که مهارت خاصی در ورود به منازل داشتند در کمترین زمان ممکن با تخریب درب های ورودی وارد ساختمان شده و طلا جواهرات و اشیا با ارزش را به سرقت می بردند.
سردار واعظی تصریح کرد: هویت و مخفیگاه هر چهار نفر اعضای باند توسط کارآگاهان پلیس شناسایی شد و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات منسجم، یکی از متهمان در شهرستان کنگان و دو نفر دیگر با همکاری پلیس آگاهی استان لرستان در شهرستان خرم آباد دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری یکی دیگر از اعضای این باند ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان افزود: متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند ولی پس از وجود مستندات و ارائه آن توسط افسر پرونده، لب به اعتراف گشوده و به هشت فقره سرقت در سطح شهرستان بوشهر اعتراف کردند.
سردار واعظی با اشاره به اینکه هر سه نفر سارق با دستور مرجع قضائی به زندان بوشهر منتقل شدند، عنوان داشت: طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش مالی هر هشت فقره سرقت بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

منبع : مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ