آمار می گوید: عملکرد ضعیف رئال مادرید نسبت به ۱۶ تیم باقی مانده در چمپیونزلیگ

0

رئال مادرید در این فصل عملا جایی برای دفاع از خود باقی نگذاشته است. رئال زیدان فعلا فقط به چمپیونزلیگ امید دارد آن هم در حالی که یکی از ضعیف ترین عملکردها را در میان شانزده تیم باقی مانده در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

رئال در این فصل تا کنون هفت شکست داشته یعنی به اندازه کل فصل قبل. شکست های رئال در تورنمنت های مختلف بوده است. رئال در فصل قبل سه باخت در لالیگا، سه باخت در چمپیونزلیگ و یکی در لالیگا داشت و در فصل جاری هم سه باخت در لالیگا، دو تا در اروپا، یکی در کوپا و یکی در سوپرجام داشته است. در میان شانزده تیم یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ فقط دورتموند شکست های بیشتری داشته هشت از ۲۶.  رئال مادرید فعلا با دو بازی بیشتر از سویا به اندازه این تیم باخته است. سیتی و بایرن با فقط دو شکست بهترین آمار را دارد.

رئال مادرید در ۲۶ بازی فصلش فقط ۴۳ گل زده است. از میان شانزده تیم فقط لاتزیو، سویا و اتلتیکو کمتر گل زده اند. اما اگر به میانگین نگاه تیم، تیم زیدان ۱.۶۵ گل در هر بازی زده که فقط سویا با ۱.۳۹ گل آمار ضعیف تری دارد. این در حالیست که بایرن با ۲.۸۵ پل در هر بازی بهترین آمار را دارد. در میان پنجاه بازیکنی که بیشترین گل را در میان ۱۶ تیم برتر چمپیونزلیگ دارند فقط بنزما با ۱۳ گل از میان رئالی ها به چشم می خورد.

رئال در فاز دفاعی هم آمار جالبی ندارد. رئال مادرید سال گذشته ۷۰ گل در لالیگا زد که در میان پنج لیگ معتبر نهمین تیم بود اما با دریافت فقط ۲۵ گل آمار دفاعی تیم درخشان بود. در واقع در میان پنج لیگ بزرگ فقط سه تیم فرانسوی که لیگشان نیمه تمام ماند، کمتر از رئال گل خوردند.آمار دفاعی رئال در لالیگای امسال با دریافت ۱۵ گل در ۱۸ بازی آمار خوبی است اما مشکل این جاست که تیم زیدان در چمپیونزلیگ، سوپرجام و کوپا با دریافت ۱۳ گل در هشت بازی بسیار ضعیف ظاهر شده است. رئال مجموعا در این فصل ۲۸ گل خورده که هشتمین تیم از میان ۱۶ تیم یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ است. البته بایرن با دریافت ۳۵ گل در ۲۷ بازی آماری ضعیف تر از رئال دارد. بهترین آمار متعلق به اتلتیکوست که فقط ۱۵ گل خورده و میانگین ۰.۶ گل در هر بازی را دارد.

تیم زیدان فقط ۱۴ تا از ۲۶ بازی خود یعنی ۵۳.۸ درصد را با پیروزی به پایان رسانده است. از میان تیم های باقی مانده در چمپیونزلیگ فقط سه تیم درصد بردهایشان کمتر از رئال بوده آتالانتا با ۱۳ از ۲۵ از رئال ضعیف تر است. گلادباخ و لاتزیو نیز درصد بردهایی کمتر از رئال دارند. بایرن با ۲۰ برد از ۲۷ بازی بهترین آمار را دارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ