ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک

0

مصدومیت دو مدافع میانی پرسولیس و همینطور کمال کامیابی نیا، دغدغه اصلی هواداران پرسپولیس و کادر فنی این تیم در هفته گذشته بود. سیدجلال حسینی، کمال کامیابی نیا و محمدحسین کنعانی زادگان در بازی با فولاد مصدوم شدند و همین موضوع باعث ایجاد نگرانی زیادی در اردوی پرسپولیس شد اما به جز کنعانی زادگان که به دلیل محرومیت قادر به همراهی پرسپولیس نیست، تلاش ها و تمرینات منظم دو بازیکن باتجربه پرسپولیس نتیجه داد و کامیابی نیا و سیدجلال حسینی با انجام تمرینات منظم فیزیوتراپی توانستند تا حد زیادی از بند مصدومیت رهایی پیدا کنند.

آن ها اگرچه هنوز به صورت ۱۰۰ آماده نیستند و هنوز با درد تمرین می کنند اما شرایط حساس پرسپولیس در جدول به گونه ای است که این دو بازیکن با تجربه قصد ندارند در این وضعیت تیم باشگاهی شان را تنها بگذارند؛ آن هم در یک بازی خارج از خانه. به همین دلیل در گفتگویی که این دو بازیکن با کادر فنی داشتند، اعلام کرده اند مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارند تا تنها تغییر پرسپولیس در خط دفاعی باشد، جایی که احسان حسینی به جای کنعانی زادگان بازی خواهد کرد.

برهمین اساس و با نظر یحیی گل محمدی پرسپولیس با این ترکیب راهی اراک شده و مقابل آلومینیوم صف آرایی خواهد کرد:

حامد لک، سیامک نعمتی، سیدجلال حسینی، احسان حسینی، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ