برنامه و ساعت بازیهای هفته بیست و دوم لیگ برتر

0

دیدارهای هفته بیست و دوم بعد از یکی دو مرتبه تغییر در نهایت ثابت ماند تا سه مسابقه این هفته به همراه یک بازی معوقه از هفته هجدهم روز شنبه برگزار شود.

نگاهی به این مسابقات می‌اندازیم:

مس رفسنجان – نساجی مازندران؛ ۳ امتیاز واجب‌تر از نان شد

نتیجه این بازی برای تیم‌های قعرنشین اهمیت زیادی دارد. نساجی بعد از دو شکست متوالی مقابل سپاهان و پرسپولیس حالا به دنبال جبران است.البته ساکت الهامی نسبت به زمان برگزاری این بازی معترض بود و می‌گفت باید روز یکشنبه همزمان با مسابقه استقلال و ذوب آهن تیمش مقابل مس بازی کند. مس رفسنجان ۲۸ امتیازی در رده ششم است و خیالش از بقا در لیگ برتر راحت‌ راحت‌ است.

شاگردان محمد ربیعی در صورت برد می‌تواند به طور موقت به رده پنجم جدول هم صعود کند. این بازی اما برای نساجی حکم مرگ و زندگی دارد. نساجی اگر در این مسابقه خارج از خانه پیروز شود شانس دارد به طور موقتی یک پله در جدول صعود کند و به رده چهاردهم می‌رسد شکست نساجی می‌تواند این تیم را به سقوط نزدیک‌تر کند به همین دلیل سه امتیاز این بازی از نان شب برای این تیم واجب‌تر است. بازی رفت را مس با تک گل محمد قاضی به پیروزی رسید.

صنعت نفت آبادان – آلومینیوم اراک؛ قطع نوار ناکامی؟

صنعت نفت ۹ هفته است که رنگ برد را ندیده و به دلیل مشکلات مالی زیادی که این تیم داشت روند نزولی خود را به سرعت طی کرد! تیمی که مدتی در لیگ بیستم صدرنشین بود الان با ۲۵ امتیاز در رده دهم قرار گرفته است. آلومینیوم اراک ۲۹ امتیازی در رده پنجم است. شاگردان منصوریان سه مساوی متوالی دارد و دوست ندارد برای چهارمین هفته متوالی امتیاز از دست بدهد اما ۷ بازیکن کرونایی در تیم آلومینیوم حضور دارند. از سویی دیگر سیروس پورموسوی اعلام کرده با بازیکنان امیدش ادامه لیگ را طی خواهدکرد. بازی رفت را آلومنیوم اراک یک بر صفر برده است.

ماشین سازی تبریز- سایپا؛ فرار نارنجی با فراز؟

ماشین سازی تبریزی را می‌توان نامزد اول سقوط به لیگ یک دانست. تیمی که اعلام شد حتی تمامی فعالیت‌هایش به حالت تعلیق در آمد و در نهایت اعلام شد تیم فوتبال ماشین سازی از لیگ برتر کنار نمی‌کشد. این تیم با علیرضا اکبرپور دنبال کورسویی از امید برای بقاست. تیمی که تا اینجای لیگ فقط یک برد دارد و با ۳۱ گل خورده صاحب ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ است. سایپا اما برای بقا سرمربی خود را تغییر داد و مدیرفنی تیم استقلال را به خدمت گرفت. اکنون ماموریت ویژه فراز کمالوند حفظ نارنجی پوشان تهرانی در لیگ برتر است. سایپا با ۱۰ گل زده ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را دارد. بازی رفت دو تیم هم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید اما سرمربی هر دو تیم تغییر کرده‌اند.

فولاد خوزستان – گل گهرسیرجان؛ تقابل قلعه‌نویی و نکونام

این مسابقه معوقه از هفته هجدهم را می‌توان تقابل قلعه‌نویی و نکونام نامید تقابل سرمربی و بازیکن اسبق استقلال که رابطه‌ای سینوسی داشته‌اند. فولاد خوزستان با جواد نکونام در آسیا هیچ دستاوردی نداشت و در بین چهار تیم مرحله گروهی لیگ قهرمانان رتبه‌ای بهتر از چهارمی به دست نیاورد. آن هم در حالیکه این مسابقه که قرار بود اسفند ۱۳۹۹ برگزار شود اما به بهانه حضور پرقدرت فولاد در آسیا لغو شد! حالا فولاد خسته‌تر از همیشه باید به مصاف گل‌گهری برود که سه برد متوالی داشته است. امیر قلعه‌نویی در صورت برد در این مسابقه تیمش ۳۵ امتیازی می شود و می‌تواند به طور موقتی جانشین استقلال در رده سوم جدول لیگ شود. فولاد ۲۷ امتیازی هم به دنبال رسیدن به رده‌های بالاتر جدول لیگ است.بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی به پایان رسید.

برنامه مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر:

معوقه از هفته هجدهم

شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

فولاد خوزستان-گل گهر سیرجان- ساعت ۲۱- ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

هفته بیست و دوم؛ روز بیماری های خاص و صعب العلاج

شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

مس رفسنجان- نساجی مازندران- ساعت ۲۰:۴۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

صنعت نفت آبادان- آلومینیوم اراک- ساعت ۲۱:۱۵- ورزشگاه تختی آبادان

ماشین‌سازی تبریز- سایپا تهران – ساعت ۲۱:۱۵- ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز

یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

فولادمبارکه سپاهان- پرسپولیس – ساعت ۲۰:۲۵- ورزشگاه نقش جهان اصفهان

پیکان تهران – تراکتور تبریز- ساعت ۲۱:۲۰- ورزشگاه شهدا شهر قدس

استقلال – ذوب‌آهن اصفهان – ساعت ۲۲:۱۵- ورزشگاه آزادی تهران

پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

شهرخودرو مشهد- گل‌گهر سیرجان – ساعت ۱۹- ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ