میانگین کنونی رئال مادرید در سطح قهرمانی لالیگا نیست

0

آمار رئال مادرید در لالیگا چنگی به دل نمی زند. در حقیقت هر چند که هنوز رئال یک بازی معوقه دارد اما با احتساب ۱۹ بازی یعنی سپری شدن نیمی از لالیگا، رئال فقط ۴۰ امتیاز گرفته و با میانگین کنونی فقط ۸۰ امتیاز می گیرد که برای قهرمانی کافی نیست.

رئال مادرید در فصل گذشته ۸۷ امتیاز کسب کرد که در فاصله یک هفته تا پایان به قهرمانی رسید. آخرین باری که تیمی با ۸۰ امتیاز یا کمتر به قهرمانی لالیگا رسید به فصل ۰۷-۲۰۰۶ برمی گردد که رئال با کاپلو با ۷۶ امتیاز به قهرمانی دست پیدا کرد.

در ۱۳ سال اخیر هیچ قهرمانی کمتر از ۸۵ امتیاز نداشته و در این بازه دو بار قهرمان لالیگا با ۱۰۰ امتیاز تعیین شده است.  به  همین خاطر است که اگر رئال بخواهد قهرمان لالیگا شود باید میانگین امتیازاتش را خیلی بهتر کند.

البته قبل از سال ۲۰۰۷ قهرمانی با ۸۰ امتیاز یا کمتر مشخص  می شد. از فصل 98-1997 که تعداد تیم های لالیگا از 22 به 20 تیم افزایش پیدا تا فصل 07-2006 ، هشت تا از ده قهرمان 80 امتیاز یا کمتر داشتند. رئال مادرید سه بار ، بارسلونا و والنسیا هر کدام دو بار و دپورتیوو یک بار با 80 امتیاز یا کمتر قهرمان شدند. دپورتیوو در فصل 00-1999 برای قهرمانی فقط به 69 امتیاز نیاز داشت.

از سویی اتلتیکو با ۱۸ بازی ۴۷ امتیاز گرفته که با میانگین کنونی می تواند فصل را با ۹۹ امتیاز به پایان برساند که رورد تاریخ این باشگاه است. در این فصل اتلتیکو میانگین دو گل در هر بازی داشته و رئال ۱.۸ گل. از سویی اتلتیکو فقط ۰.۴۴ گل خورده را داشته و رئال ۰.۸۴ گل.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ