مورینتس:«قلبم میان رئال و لیورپول تقسیم نمی شود؛ دردناک است که راموس تمدید نکرده»

0

رئال مادرید نیوز: فرناندو مورینتس بازیکن اسبق رئال مادرید و لیورپول در مورد بازی سه شنبه شب صحبت کرد.

شانس کدام تیم بیشتر است؟” این طور نیست که قلبم تقسیم شود. خیلی سخت است که در مقابل حریفان رئال مادرید قلبم تقسیم شود. در هر صورت در چنین بازیهایی نمی توان شانس تیمی را بیشتر دانست. هر اتفاقی ممکن است در چنین بازیهایی رخ بدهد. شانس تیمی بیشتر نیست. لیورپول گرگی در لباس بره است و به آنها اطمینان ندارم. به نظر می رسد که خوب نیستند اما نباید آنها را دستکم بگیریم. نبود هواداران کمی به سود رئال است چون بازی برگشت در لیورپول است.”

رئال مادرید در چمپیونزلیگ:” رئال مادرید ژن رقابت و پیروزی را دارد و همین باعث می شود که در تورنمنت های بزرگ همیشه در مراحل پایانی از این ویژگی استفاده کنند. می توانند برای هر کدام از دو جام بجنگند.”

وینیسیوس و بنزما:”وینی استعداد ذاتی برای نفوذ دارد، ویژگی که خیلی از بازیکنان دیگر دارند. در فوتبال امروز خیلی بعید است که بازیکنی را ببینیم که این گونه در حرکات تک به تک کار می کند. بنزما هم بار تیم را به دوش می کشد.”

ماندن یا نماندن راموس:” دردناک است که هنوز توافقی حاصل نشده بود. مطمئنم که این توافق حاصل خواهد شد و این برای بازیکن و باشگاه خوب است. نمی توانم چیزی را جز این تصور کنم که رئال و راموس با هم ادامه بدهند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ