سرمربی زنان رئال مادرید:«باید ثابت کنیم که یک تیم چمپیونزلیگی هستیم»

0

رئال مادرید نیوز : داوید آزنار سرمربی تیم زنان رئال مادرید در مورد بازی یکشنبه مقابل بیلبائو صحبت کرد. زنان رئال مادرید در حال حاضر در رده دوم جدول لالیگا هستند که در خارج از خانه با کسب ده برد، دو تساوی و سه شکست از پانزده بازی امار خوبی داشته اند.

آزنار گفت :” می خواهیم چهار بازی باقی مانده را ببریم و فصل را به خوبی به اتمام برسانیم. ثابت کرده ایم که در خارج از خانه هم تیم منسجمی هستیم. امتیازهای زیادی در خارج از خانه کسب کرده ایم. می دانیم که دو بازی بسیار مشکل خارج از خانه داریم. اما برای بردن در  این بازیها حضور پیدا می کنیم. می خواهیم ثابت کنیم که برتر از رقبا هستیم و یک تیم چمپیونزلیگی هستیم و باید این را رد ره بازی  ثابت کنیم. تیم باید با جاه طلبی ظاهر شود. تیم ما ثابت کرده که چه می خواهد. خیلی سخت بود که به این جا برسیم. حالا چهار بازی مانده است و جاه طلبی کافی را داریم تا در این چهار بازی حضور پیدا کنیم و برنده شویم.”.

فوتبال زنان فوتبال بانوان اروپا ساعت بازی رئال مادرید امشب داوید آزنار کیست تیم زنان رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

سرمربی زنان رئال مادرید:«باید ثابت کنیم که یک تیم چمپیونزلیگی هستیم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ