نسل سوخته جوان ها زیر نظر زیدان؛ از یوویچ تا اودگارد، یورنته، رگیلون و …

0

مارتین اودگارد هافبک نروژی از نیمکت نشینی خسته شد و تصمیم گرفت که از رئال برود. اما به نظر می رسد که شرایط جوان های رئال در سالهای اخیر اصلا خوب نبوده است. در حقیقت اودگارد تا قبل از رفتنش از رئال فقط ۳۶۷ دقیقه بازی کرده بود و به همین خاطر تصمیم گرفت که به آرسنال برود و در آن جا به سبایوس ملحق شود. سبایوس نیز به علت مشکلی مشابه اودگارد از رئال رفت. او در سال ۲۰۱۷ در حالی از بتیس به رئال آمد که در یک فصل زیر نظر زیدان فقط ۱۰۷۷ دقیقه بازی کرد.

لوکا یوویچ مهاجم صرب دیگر بازیکنی است که تصمیم گرفت جدا شود. این مهاجم صرف در یک سال و نیم زیر نظر زیدان فقط ۱۰۱۴ دقیقه بازی کرد و به همین خاطر تصمیم گرفت که به صورت قرضی به تیم سابقش آینتراخت فرانکفورت برگردد.اما اودگارد، سبایوس و یوویچ تنها بازیکنانی نیستند که از نیمکت نشینی از رئال خسته شدند و جدا شدند.  به این لیست می توان نفرات دیگری را هم اضافه کرد.

یکی از شاخص ترین چهره ها مارکوس یورنته بود که در دوره اول زیدان در یک فصل در ۲۰ بازی فقط ۱۰۶۳ دقیقه داشت. او در حالی که در تیم سولاری به ستاره تیم تبدیل شده بود، با بازگشت زیدان فهمید که چاره ای جز جدایی ندارد. در حقیقت با بازگشت زیدان، مارکوس فقط در سه تا از یازده بازی پایانی فصل حضور پیدا کرد. مارکوس راهی  اتلتیکو شد و در این تیم می درخشد. مورد اشرف حکیمی نیز مشابه است.دفاع راست مراکشی پس از دو فصل حضور قرضی در دورتموند در تابستان قبلی به رئال برگشت اما می دانست که با حضور کارواخال فرصت زیادی نصیبش نمی شود و بدین ترتیب با 40 میلیون یورو جدا شد. او در دوره اول زیدان نیز در یک فصل در 17 بازی 1315 بازی داشت که دو گل زد و یک پاس گل داد.

تئو هرناندز دیگر بازیکنی بود که با نظر شخص زیدان جلب شد اما پس از بازی نکردن، یک فصل قرضی راهی سوسیه داد شد و در نهایت به میلان پیوست که حالا یکی از چهره های شاخص روسونری هاست که قیمتش از ۱۵ به ۵۰ میلیون یورو رسیده است. این بازیکن در ۲۳ بازی زیر نظر زیدان ۱۶۴۸ دقیقه داشت و سه پاس گل داده بود. سرجیو رگیلون نیز شرایطی مشابه داشت. سرجیو که ستاره تیم سولاری بود و جای مارسلو را گرفت، جایی در برنامه های زیدان نداشت و پس از یک فصل حضور قرضی در سویا با ۳۵ میلیون یورو راهی تاتنهام شد. زیدان اعتقادی به وی نداشت.

بعد از این نفرات می توان به چهره هایی رسید که البته در خارج از رئال هم چندان موفق نبوده اند. خسوس وایخو که به عنوان مدافعی آینده دار به رئال مادرید ملحق شده بود، زیر نظر زیدان فقط ۱۶ بازی و ۱۳۱۳ دقیقه داشت که یک گل زد و بعید است که جایی در آینده رئال مادرید داشته باشد. او حالا قرضی به گرانادا رفته است. از سویی اودریوزولا نیز به عنوان مدافع راست تیم ملی اسپانیا و به عنوان ذخیره کارواخال به رئال ملحق شد. زیدان هرگز اعتقادی به وی نداشته است. او در زمستان سال گذشته به بایرن رفت که چندان بازی نکرد و در ادامه فصل نیز بعید است که در رئال فرصت های چندانی داشته باشد.

براهیم و کوبو را فعلا نمی توان نسل سوخته به شمار آورد. زیدان روی هر دو حساب می کند اما هر دو به تجربه اندوزی نیاز دارند تا برگردند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ