دستگیری سارقان منزل و اماکن خصوصی در زابل

0

حمد ثمره حسینی امروز  اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم منزل و اماکن خصوصی در سطح شهر بنجار شهرستان زابل  موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از چندین روز کار تخصصی و پی جوئی های فنی، ماموران  پلیس موفق شدند یک سارق حرفه ای را در این خصوص شناسایی و اقدامات پلیسی را برای کشف سرقت های انجام شده آغاز کردند .

فرمانده انتظامی زابل تصریح کرد: متهم ۲۳ ساله در عملیاتی غافلگیرانه درمخفیگاهش درخیابان های شهر بنجار دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به ۶  فقره  سرقت منازل و اماکن خصوصی در سطح شهربنجار  با همدستی 3 نفر از دوستانش وفروش به یک مالخر دربلوار بسیج اعتراف کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: دریک عملیات منسجم دیگر ۳ نفرهمدست متهم که بین ۳۲ تا۳۹  سال سن دارند دستگیر و  به پلیس آگاهی انتقال شدند.

سرهنگ ثمره حسینی درپایان ضمن اشاره به دستگیری مالخر۱۹ ساله و معرفی متهمان به مراجع قضائی به شهروندان در خصوص نصب حفاظ مناسب و دیگر عوامل بازدارنده برای منزل، هشدار داد و گفت: در صورت دیدن موارد مشکوک سریعا مراتب را با شماره تلقن ۱۱۰ به پلیس اعلام نمایند.فارس

 

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ