خانم کمک داور زیبا روی برزیلی، جنجال به پا کرد !! + عکس

0

فرناندا اولیانو کمک داور زیباروی برزیلی که به همراه دو داور مرد، به قضاوت بازی میان تیم های معروف «سان پاولو» و «ریگاتاس» پرداخته به ستاره ای جدید در جهان ورزش فوتبال تبدیل شده است.

زیباترین کمک داور زن و حاشیه جنجالی برای او وی که کمک داور مسابقه آتلتیلکو مینیرو و کروزیرو، دو تیم دسته یکم برزیل بود، مسابقه‌ای که در پایان با مشکلاتی برای فرناندا اولیانو ۲۳ ساله همراه بود. این مسابقه با نتیجه دو بر صفر به نفع آتلتیلکو مینیرو به پایان رسید.

فرناندا اولیانو زیباترین داور زن زن زیبا

مربی تیم شکست خورده پس از پایان مسابقه ضمن انتقاد از داوری فرناندا گفت: اگر او زیبارو است، به مجله «پلی بوی» برود، ما در زمین فوتبال به مردان حرفه ای نیاز داریم!

مربی تیم کروزیرو می‌گوید که خانم فرناندا پرچم خود را به اشتباه به علامت آفساید به نفع تیم رقیب بالا برده است. درباره فرناندا گفته شده که وی از سه سال پیش داوری را به شکل حرفه ای آغاز کرده و هم اکنون مجوز داوری بین المللی را از فیفا دریافت کرده است.

 فرناندا اولیانو زیباترین داور زن زن زیبا

او که ظاهرا آلمانی‌تبار است دو سال پیش به عنوان زیباترین کمک داور برزیلی انتخاب شد! و ۷۵% از شرکت کنندگان در یک همه پرسی، فرناندا را به عنوان زیباترین کمک داور انتخاب کردند، با اینحال او تا چهارشنبه گذشته ناشناخته باقی مانده بود.

فرناندا اولیانو زیباترین داور زن زن زیبا

بر اساس این گزارش فرناندا روز چهارشنبه گذشته مسابقه دو تیم معروف برزیلی یعنی سان پائولو و ریگاتاس را کمک داوری کرد. وی تاکنون ۱۷۰ مسابقه را داوری کرده است. ظاهرا تنها مشکل فرناندا، برخورد بازیکنان هنگام بازیاست.

برخی از بازیکنان عصبی که به جنجال‌آفرینی و برخورد با داوران عادت دارند، در برخورد با فرناندای زیبا روی چهره‌ای آرام از خود نشان می‌دهند!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ