مجید جلالی: شایسته گرفتن امتیاز بودیم

0

/ لیگ برتر ایران؛ مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر نساجی مازندران مقابل استقلال اظهار داشت: تحول خوبی که این بازی برای ما داشت، مربوط به ترکیب‌مان بود که پنج بازیکن برای اولین بار در ترکیب اصلی بازی می‌کردند. از جمله دفاع چپ و دروازه‌بان‌مان که اولین بازی‌شان در لیگ برتر بود. این می‌تواند برای آینده نساجی و برای ما نقطه‌ای امیدوارکننده باشد.

وی افزود: آن چیزی که باعث ناراحتی من شد، این بود که بازیکنانم آنقدر زحمت کشیدند که شایسته گرفتن امتیاز از این بازی باشند، اما حالا با یک شوت هیچ اندوخته‌ای نداریم. با این حال می‌خواهم به هواداران‌مان بگویم آن چیزی که امروز دیدند، نقطه شروع و آغازی امیدوارکننده برای آینده است. ما قطعاً تیم‌مان را ترمیم خواهیم کرد و روزهای آینده برای نساجی روزهای خوبی خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش اظهار داشت: سعی کردم ظرفیت‌های نهفته در تیم پایه نساجی را ببینم و شناسایی کنم. امروز شما دیدید که سه بازیکن تیم ما از تیم‌های پایه در ترکیب بودند. این خوب است و به نمایشی که بچه‌ها ارائه کردند، خوشبین و امیدوارم. اثر کار دو هفته‌ای خود را در زمین دیدیم و شاید فقط روی خلاقیت فردی حریف و یک شوت از راه دور بازی را دادیم و حتی ما در نیمه دوم دو شانس خوب برای گلزنی داشتیم.

جلالی با تمجید از عملکرد شاگردانش تأکید کرد: آن چیزی که انجام شد، باعث رضایت من از بازیکنانم شد و از آنها ممنون هستم. به آنها می‌گویم که امیدوار باشید. به هواداران‌مان هم می‌گویم به طور حتم آینده برای ماست و جای نگرانی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا داوری بازی مشکلی داشته است یا نه، اظهار داشت: داوری هیچ مشکلی نداشت و خوب بود.

وضعیت تیم استقلال اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ