اولین عکس منتشر شده از همسر چینی “احمد مهران فر” ارسطو

1

در شب عروسی ارسطو، حادثه‎ای روی می‎دهد که باعث می‌شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می‎گذارد.

نخستین تصویر بازیگر چینی سریال «پایتخت۳» منتشر شد.


طبق شنیده ها این بازیگر قرار است در بخشهایی کوتاه از سریال نقش همسر ارسطو(احمد مهران فر) را بازی کند.گویا ارسطو در این سری شغل رانندگی کامیون را کنار گذاشته و در یک لباس فروشی مشغول کار است.

همسر ارسطو زن احمد مهران فر داستان پایتخت۳ پشت صحنه پایتخت۳ بازیگر چینی پایتخت 3 ازدواج ارسطو

طبق اعلام علی دارابی معاون سیما که روز گذشته به همراه مدیر شبکه یک و جمعی از مدیران این حوزه در محل تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۳»در پارک نیاوران حضور یافته بود،این سریال از ۲۹ اسفند روی آنتن شبکه یک می رود.

همسر ارسطو زن احمد مهران فر داستان پایتخت۳ پشت صحنه پایتخت۳ بازیگر چینی پایتخت 3 ازدواج ارسطو

در خلاصه داستان سری سوم «پایتخت»به کارگردانی سیروس مقدم آمده است: در شب عروسی ارسطو، حادثه‎ای روی می‎دهد که باعث می‌شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می‎گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می‌آید که نقی و خانواده‎اش را وارد ماجراهایی تازه تر می‌کند.محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، سارا و نیکا فوقانی اصل و علیرضا خمسه بازیگران اصلی این سریال هستند.همچنین هنرمندانی چون مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و جمعی از بازیگران تئاتر به عنوان بازیگران مهمان در این اثر حاضر شده اند.مجموعه «پایتخت ۳» هر شب در ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک می رود.

همسر ارسطو زن احمد مهران فر داستان پایتخت۳ پشت صحنه پایتخت۳ بازیگر چینی پایتخت 3 ازدواج ارسطو

سایت باشگاه خبرنگاران با انتشار این عکس که در پشت صحنه سریال ثبت شده،نوشته است: بازیگر چینی سریال «پایتخت۳» یکی از سورپرایزهای سری جدید این مجموعه است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. فاطیمه می گوید

    خخخ پایتخت هم فیلم قشنگیه :))

    به افتخار مازندران هووو هوووو دَسّ دَسّ