وینیسیوس یک فرصت دیگر را هم سوزاند

0

وینیسیوس جونیور در مقابل هوئسکا یک فرصت طلایی دیگر را هدر داد. بازیکن برزیلی در غیاب لوکاس وازکز، رودریگو و هازارد پس از ۹ بازی در لالیگا فیکس شد. آخرین حضور فیکس او در لالیگا به بازی مقابل بیلبائو در دی استفانو یعنی حدود دو ماه پیش برمی گشت. اما وینی در مقابل هوئسکا در ۷۸ دقیقه ای که در زمین بود، عملکرد جالبی نداشت و در نهایت با ماریانو تعویض شد. وینی در این بازی حتی یک شوت به چارچوب هم نداشت. تنها باری که شوت به چارچوب زد، در آفساید بود.

بازیکن برزیلی در کنار بنزما و آسنسیو در ترکیب قرار گرفته بود. او فرصت خوبی داشت تا با تکنیک و سرعتش بدرخشد و ثابت کند که می خواهد شرایطش را عوض کند. این بازیکن که شروع فصل درخشانی را داشت، پس از صحبت های بنزما پشت سرش بین دو نیمه بازی با گلادباخ به شدت روحیه اش را از دست داد و افت کرد. وینی در مقابل هوئسکا سعی خود را کرد اما عملکردش نتیجه نبخش نبود. به هر صورت به نظر می رسد که وینیسیوس زیاد با تفکرات زیدان کنار نمی آید. بازیکن برزیلی بدون تردید یکی از درخشان ترین بازیکنان رئال در دوره مربیگری سولاری بود اما با حضور  مربی فرانسوی نتوانست آن نمایش ها را تکرار کند.

وینی دیروز دو خطا انجام داد، چهار خطا بر رویش انجام شد، پنج توپ ربود اما ۱۵ توپ لو داد، ۳۸ درصد دریبل هایش موفق بودند، ۳۵ پاس داد که ۲۹ تایش موفق بود و ۱۲ تا از پاسهایش نصیب کروس شد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ