دست‌های پشت پرده دست به کار شدند/ چرا نام مهدی‌خانی را از عبدی بیشتر می‌شنویم؟

0

پرسپولیس بعد از قطعی شدن محرومیت عیسی آل‌کثیر مجبور به جذب مهاجم بود اما دیگر خبری فصل نقل و انتقالات نبود و آن ها به صورت آزاد مهدی مهدی‌خانی را از واراژدین کرواسی جذب کردند. مهاجمی که در شهرخودرو هم زیر نظر یحیی گل‌محمدی کار می‌کرد اما توسط خود یحیی از تیم کنار گذاشته شد.

دلیل همکاری دوباره مهدی‌خانی و گل‌محمدی فعلا پوشیده مانده اما این که در هفته اخیر با وجود عدم نمایش قابل قبول از او، شاهد تبلیغ رسانه‌ای برای این بازیکن هستیم خیلی عجیب است. برخی معتقدند او در بازی با مس باید در ترکیب اصلی قرار گیرد تا گره‌گشا شود. کادرفنی هم از او حمایت کرده و مطهری می‌گوید او وظایف دیگری به جز گلزنی دارد و این در حالی است که قرار بود جای خالی عیسی آل‌کثیر گلزن را پر کند.

در این بین برای بازی رسیدن به مهدی خانی باید مهدی عبدی از جمع نفرات اصلی خارج شود. زننده گل‌های حساس نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا و گل تعیین کننده در دربی گذشته که پرسپولیس را به بازی باز گردادند.

عبدی علیرغم درخشش در پرسپولیس و زدن گل‌های حساس سر تیتر اخبار نمی شود اما مهدی‌خانی بدون هیچ اقدام موثری نامش را بارها و بارها می شنویم و اگر در بازی با مس فیکس شد به دست‌های پشت پرده باید شک کرد.

 

وضعیت پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر ۱۴۰۲ ۱۴۰۳ نقل و انتقالات پرسپولیس مهدی مهدی خانی کجاست مهدی مهدی خانی پرسپولیس لیست خرید پرسپولیس ۱۴۰۲ ۱۴۰۳ پرسپولیس نیوز بیوگرافی مهدی مهدی خانی بازیکن جدید پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ