مارسلو در سه ماه آینده ورق را برمی گرداند؟

0

درشکست های رئال مادرید در شروع فصل دو بازیکن بیشتر از بقیه مورد انتقاد قرار گرفتند ایسکو و مارسلو. اما شیوه مواجهه آنها با این مشکلات کاملا متفاوت بود.

در حالی که ایسکو خیلی سریع جا زد و اعلام کرد که قصد جدایی در زمستان را دارد (که البته هیچ تیمی به سراغش نیامد!) مارسلو از تلاش دست نکشید. دفاع چپ برزیلی فهمید که در رقابت با مندی کاملا جا مانده و به همین خاطر یک بدنساز شخصی استخدام کرد و تغذیه اش را عوض کرد و همین مسئله باعث شد تا چابک تر و آماده تر از قبل شود.

مارسلو سرعت و آمادگی دوران جوانی خود را ندارد اما با تکرار شب هایی نظیر بازی مقابل ختافه می تواند یک دفاع چپ ذخیره قابل اتکا برای مندی باشد. مارسلو و ایسکو هر دو تا ۲۰۲۲ قرارداد دارند. جدایی بازیکن مالاگایی در تابستان قطعی است اما مارسلو در سه ماه آینده قطعا همه تلاش خود را خواهد داشت تا نظر زیدان را در مورد خودش عوض کند و به باشگاه ثابت کند که شایسته ماندن در تیم در فصل آینده است.

مارسلو در مقابل ختافه در پست پیستون چپ بازی کرد و همین باعث شد تا بدون نگرانی از وظایف دفاعی روی حمله کردن تمرکز کند و بدین ترتیب بهترین کیفیت ممکن را ارائه داد و خوش درخشید. مارسلو البته با این پست غریبه نیست و در دوران خوانده راموس نیز در نیم فصل دوم در این پست بازی می کرد که در فاز هجومی خوش می درخشید و بخش زیادی از مشکلات هجومی تیم را حل کرد و حالا که سنش بالا رفته و سرعت گذشته را ندارد شاید حضور در این پست به او کمک کند تا نمایش بهتری از خود ارائه بدهد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ