کشف جسد راننده وانت در ته دره عباس آباد همدان

0

سرهنگ فرخ جمالی در گفتگویی با اعلام این خبر ناگوار افزود: پس از کشف جسد این راننده ۵۵ ساله در وانت مشخص شد که چند روز از حضور او در این محل می گذرد چرا که جسد وی فاسد شده بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن خودروی وانت در لابلای درختان انتهای دره عباس آباد در چند روز گذشته کسی متوجه این وسیله نقلیه و سرنشین آن نشده بود.

به گفته وی پرونده این سانحه برای تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی همدان شده است چرا که هنوز قتل یا بروز سانحه رانندگی و سقوط خودرو به دره محرز نشده است.

روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان نیز در این باره گفت: آتش نشانان همدان در یک عملیات امداد و نجات جسم بی جان مصدوم حادثه را به سطح جاده انتقال دادند

عقیلی اظهار داشت: ساعت حوالی ۱۶ روز گذشته سامانه ۱۲۵ همدان خبری مبنی بر سقوط یک دستگاه خودرو به دره در منطقه عباس آباد دریافت کرد و  بلافاصله یک تیم عملیاتی از ایستگاه «ارم» به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: آتش نشانان با حضور در محل حادثه در محدوده تپه عباس آباد ‌مشاهده کردند یک دستگاه  وانت پیکان  به عمق دره سقوط کرده است.

روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان بیان کرد: پس از بررسی اولیه، آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی امداد و نجات خود را به عمق دره  رسانده و با  پیکر بی جان فردی که دچار سانحه شده بود مواجه شدند.

عقیلی اضافه کرد: پس از جستجوی کامل محل و اطمینان از نبود جسد یا مصدوم دیگری در محل حادثه آتش نشانان پیکر فرد فوت شده را به سطح جاده انتقال داده و به عوامل پزشکی قانونی تحویل دادند./خبر آنلاین

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ