آلبا: غیبت نیمار؟ ما هم غایبان مهمی داریم !

0

آلبا در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل پاریسن ژرمن حاضر شد.

 

بارسلونا فردا از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران مقابل پاریسن ژرمن درنیوکمپ بازی خواهد کرد. آلبا درباره این بازی گفت:

تیم احساسات خوبی دارد ولی دراین بازی هیچ مدعی وجود ندارد، این یک بازی سخت خواهد بود. شما باید با حداکثر توان خود دراین دو مسابقه بازی کنید.

 

بی احترامی ها؟

نظرات متفاوتی وجود دارد و باید به آنها احترام بگذارید. در زمین خواهید دید که کدام تیم بهتر است.

 

پیکه؟

او یک بازیکن خارق مهم و بنیادی درتیم ماست. او حتی یک فضای خوب را در رختکن درست میکند. تصمیم توسط سرمربی گرفته خواهد شد اما بازیکنان دیگری هم هستند که درتیم مهم هستند.

 

مسی؟

اگر هم آینده مسی را به طور واضح میدانستم چیزی نمیگفتم. او صد درصد به بارسلونا وابسته است، امیدوارم که جامی کسب کنیم. مسی تصمیم خود را درپایان فصل خواهد گرفت. به صحبت هایی که بازیکنان و باشگاه های دیگر میزنند توجهی نمکنیم. گزینه ها زیادی وجود دارد و حرف های زیادی زده میشود ولی او تصمیم آخر را خواهد گرفت و این تصمیمی خواهد بود که مسی باور میکند برای او بهتر است. زمانی که در او تیم حضور دارد من احساس بهتری دارم و بقیه بازیکنان هم چنین نظری دارند. با لئو ما تیمی قوی تر و بهتر هستیم. خوشبختانه او سالهای زیادی را دراینجا خواهد ماند اما باید به تصمیم نهایی مسی احترام بگذاریم. تمام ذهنیت مسی درحال حاضر روی بارسلونا است و این چیزی است که درهر بازی این را میبینیم.

 

نیمار؟

بهتر است که بازیکنانی نظیر نیمار مقابل شما بازی نکنند، غیبت دیماریا هم مهم است. پاریسن ژرمن بازیکنان مهمی دارد که همه در یک سطح هستند. ما هم غایبین مهمی دراین بازی داریم.

 

کومان؟

ایده و تصمیم سرمربی همواره یکسان بوده است. افراد جدیدی به بارسلونا می آیند و این کار ساده ای نیست. ما بسیار خوب و پرانرژی هستیم ولی اگر آماده نباشیم هرتیمی میتواند ما را شکست دهد. او کار خوبی در بارسلونا با بازیکنان اندک انجام میدهد. مسئله مهم پیروزی است.

 

آلبا ادامه داد:

دوست داشتم بازی برگشت درنیوکمپ برگزار شود اما بدون هواداران تقریبا وضعیت یکسان است. هواداران مسئله بسیار مهمی در فوتبال هستند.

 

۲۰۲۱؟

ما درتمامی رقابت ها فعلا حضور داریم، در لیگ نتایج خوبی درماه های اخیر کسب کرده ایم و برای کوپا دل ری هم میجنگیم و در لیگ قهرمانان اروپا هم بازی خواهیم کرد. این رقابت ها سخت و زیبا خواهد بود. ما میخواهیم بارسلونا در قله موفقیت باشد. ما یک تیم هستیم، باید همه حمله و دفاع کنیم و از موقعیت ها بهترین استفاده را بریم.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ