تماس وینیسیوس با زیدان برای عذرخواهی

0

وینیسیوس جونیور پدیده ۲۰ ساله برزیلی رئال مادرید به گفته نشریه آس به صورت تلفنی با زیدان صحبت کرده و از وی بابت اتفاقات بازی مقابل منچسترسیتی عذرخواهی کرده است.

در حقیقت وینیسیوس انتظار داشت که در بازی رئال و سیتی فیکس شود. در آن شب هازارد ناآماده در ترکیب قرار گرفت و عملکرد ضعیفی داشت. وقتی که وینیسیوس فهمید که فیکس نیست، به شدت اخم کرد و حتی در زمانی که بقیه بازیکنان پیش از بازی در حال گرم کردن بودند، به همراه مارسلو در رختکن ماند و به موبایل خود نگاه کرد، مسئله ای که زیدان را عصبانی کرد و به همین خاطر تصمیم گرفت که در آن بازی به بازیکن برزیلی حتی اجازه گرم کردن برای ورود به عنوان یار تعویضی را ندهد. از آن زمان رابطه وینی و زیزو روبه تیرگی گراییده بود اما به گفته آس، بازیکن برزیلی شخصا و به صورت تلفنی با زیدان تماس گرفته و از او عذرخواهی کرده و به همین خاطر در حال حاضر مشکلی با هم ندارند.

کمبود بازیکن باعث شده تا زیدان چاره ای جز استفاده از وینیسیوس در ترکیب فیکس در بازیهای پیش رو نداشته باشد. وینی قطعا در بازی حساس هفته آینده مقابل آتالانتا فیکس خواهد شد و فرصت خوبی خواهد داشت تا ارزشهایش را به اثبات برساند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ