زیدان: «امباپه و هالند حال و آینده فوتبال دنیا هستند»

0

زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل وایادولید شرکت کرد.

هالند یا امباپه؟” من تماشای فوتبال و بازیکنان خوب را دوست دارم. هر دو بخشی از حال و آینده هستند.”

غایبان پرشمار”چاره ای نیست. می خواهیم کار خودمان را بکنیم و امیدواریم که مصدومان بیشتری ایجاد نشوند. به تلاش ادامه می دهیم هر چند که عوامل زیادی در فوتبال دخیل هستند. امروز کریم مصدوم شد و باید صبور باشیم.”

لالیگا افت کرد؟” فکر نمی کنم. در حال حاضر مشکل ترین لیگ هستند. زیبایی فوتبال همین است. یا به مشکل می خوری یا این که روی آن تمرکز داری. لالیگا خوب است.”

رقابت امباپه و هالند برای تبدیل شدن به ستاره آینده”ببینیم چه می شود. بازیکنان خیلی خوبی هستند مثل مسی، رونالدو، نیمار و … همه خیلی خوب هستند. خیلی جوان هستند و متعلق به حال و آینده هستند. طبیعتا در خرید ستارگان همه نقش دارند. مربی و باشگاه با هم صحبت می کنند. اطلاعات زیادی مبادله می شود و همیشه همین طور است.”

بحث خریدها بازیکنانی که قراردادشان تمدید نشده را دلخور می کند؟” همیشه بحث هایی وجود دارد. هر کسی نظری دارد. ما دوست داریم که مسائل بازیکنانمان هر چه زودتر حل شود. رئال مادرید همین است. همیشه در مورد جذب بازیکنان خوب و مسائل مختلف صحبت می شود.”

هت تریک امباپه”همه بازیها را می بینم. وقتی اتفاقات خوب را می بینم، لذت می برم. برای همه بازیها همین است.”

بنزما”فردا با ما نخواهد بود. مصدوم است. دیروز هم مشخص بود که مصدومیتی دارد و فردا با تیم نخواهد بود. ببینیم که برای بازیهای بعدی شرایطش چطور است.”

وایادولید”اگر به چهارشنبه فکر کنیم مرتکب اشتباه شده ایم. باید به لالیگا نگاه کنیم. باید تمرکز داشته باشیم. هفته خیلی خوبی داشتیم و باید این را درون زمین نشان بدهیم.”

درخواست هواداران رئال از پرز برای خرید امباپه” هواداران قطعا حق دارند که نظر خودشان را بیان کنند.”

مصدومیت بنزما و جانشین او”می دانیم که کریم چه نقشی در تیم ما دارد. فردا حضور ندارد و باید با این مسئله کنار بیاییم. منتظریم تا ریکاوری کند و هر چه زودتر برگردد.”

خاطره ثبت یکی از زیباترین حرکات دوران بازیش در مقابل وایادولید که به گل تبدیل نشد”البته خوب نبود چون به گل تبدیل نشد (می خندد)  هیچ کس آن صحنه را یادش نمی آید چون گل نشد (می خندد).”

نزدیک شدن به بازیهای بزرگ فصل” باید کار خودمان را بکنیم. دو تورنمنت برای ما باقی مانده است. به تلاش ادامه می دهیم و تا آخرین لحظه می جنگیم.”

تفاوت در لالیگا”۴۵ امتیاز مانده است. به کار خودمان ادامه می دهیم. هر کسی مسیر خود را طی می کند و روی خودمان تمرکز داریم.”

امباپه گفته شما اسطوره اش هستید”بارها به این سوال جواب دادم. بازی اخیرش را دیدم. خوب بازی کرد و زیبایی فوتبال همین است.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب رئال وایادولید بیوگرافی کیلیان امباپه بیوگرافی زین الدین زیدان باشگاه رئال مادرید اسم تیم قبلی هالند ارلینگ هالند کیست اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ