اوساکا دوباره قهرمان ملبورن شد +عکس

0

فینال تنیس اپن استرالیا در بخش زنان ظهر شنبه بین نائومی اوساکا و جنیفر برادی برگزار شد و تنیسور ژاپنی با پیروزی ۲ بر صفر برای دومین بار فاتح این رقابت‌ها شد.

اوساکا شروع خیلی خوبی داشت و گیم نخست را بدون از دست دادن امتیازی با پیروزی به پایان رساند. در ادامه دو تنیسور گیم‌های سرو خود را برنده شدند و زمانی که نتیجه ۲ بر یک بود برادی گیم چهارم را با خطاهایش در سرویس تقدیم بانوی شماره سه جهان کرد. با این حال تنیسور آمریکایی خیلی زود توانست جبران کند و نتیجه ۳ بر ۳ شد. رقابت نزدیک دو تنیسور در سه گیم بعدی ادامه داشت. در گیم دهم در حالی که به نظر می‌رسید با پیروزی برادی به پایان برسد اما این تنیسور بدشانس بود و با واگذار کردن این گیم باعث شد اوساکا پیروز ست نخست شود. بانوی شماره سه جهان ۶ بر ۴ حریفش را شکست داد.

ورزشکار زن ورزش بانوان عکس ورزش بانوان عکس تنیسور های زن دختر ورزشکار جنیفر برادی کیست تنیس زنان بیوگرافی نائومی اوساکا اخبار ورزشی بانوان اخبار تنیس

تنیسور ژاپنی ست دوم را پر قدرت شروع کرد و در دومین گیم توانست بریک کند تا نتیجه ۲ بر صفر شود. برتری اوساکا ادامه داشت و او ۴ بر صفر از حریف آمریکایی‌اش پیش افتاد. در گیم پنج رقابت نزدیکی بین دو تنیسور وجود داشت که در نهایت با پیروزی و بریک برادی به پایان رسید. او گیم بعدی را هم به خود اختصاص داد و نتیجه ۴ بر ۲ شد. با این حال اوساکا اجازه نداد برتری‌اش در تعداد گیم های کسب شده از بین برود و در ست دوم با نتیجه ۶ بر ۳ پیروز شد.

تنیسور ژاپنی برای چهارمین بار فاتح گرنداسلم شد و توانست قهرمانی‌اش را در سال ۲۰۱۹ دوباره در اپن استرالیا تکرار کند.

 

ورزشکار زن ورزش بانوان عکس ورزش بانوان عکس تنیسور های زن دختر ورزشکار جنیفر برادی کیست تنیس زنان بیوگرافی نائومی اوساکا اخبار ورزشی بانوان اخبار تنیس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ