منصوریان: دست علی کریمی و بهنام ابوالقاسم‌پور را می‌بوسم

0

/ چهره‌ها؛ علی منصوریان، سرمربی و کاپیتان سابق استقلال که این روزها مثل سایر فوتبالیست های دهه ۷۰ و ۸۰ در غم از دست دادن دو ستاره فوتبال به سوگ نشسته، امروز با حضور در بیمارستان لبافی‌نژاد از علی چینی، همبازی سابق خود در استقلال ملاقات کرد که درگیر بیماری است. بخش هایی از مصاحبه منصوریان را در زیر می‌خوانید:

*به جامعه ورزش به خاطر درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند تسلیت می گویم. ما سیاه پوش مهرداد بودیم که علی این اتفاق برایش رخ داد. جامعه ورزش و هنر ما داغدار است.

*جا دارد واقعا از علی کریمی و بهنام ابوالقاسم پور تشکر کنم. فقط همین یک هفته اخیر نبود و از یک قبل تر هم آن ها برای مهرداد میناوند زحمت کشیدند و پیگیر وضعیتش بودند. من دیدم که واقعا این دو نفر وقت می گذاشتند و گوشه بیمارستان منتظر یک خبر خوب بودند. دست این دو نفر را می بوسم.

*در فضای آسیب و نگرانی اصلا رنگ یا نوع تیم برای ما وجود ندارد. برای ما مهم است آن دوست و عزیزی که در ورزش خدمت می کرده، بتواند سلامتی اش را به دست آورد. دستان این نسل قدیمی در دست های یکدیگر است.

*۱۵ سال از پیوند کلیه علی چینی می گذرد. او چند روز قبل سر تمرین چوکا می فهمد که پایش باد کرده. به بیمارستان آمده و پزشکان کارهای درمانی اش را انجام می دهند. اگر درمان جواب بدهد، او با همین کلیه می تواند ادامه دهد. اگر خدایی ناکرده کلیه او آسیبی خورده باشد، دوباره مجبور می شود دیالیز شود یا برای گرفتن کلیه جدید اقدام کند. از مردم عزیز کشورمان می خواهم که دعا کنند که با علی چینی بتواند با همین کلیه به زندگی اش ادامه دهد. او دو تا بچه دارد و همسرش هم نگران است. امیدوارم این بیماری لعنتی کرونا جهان را ترک کند.

حواشی فوتبال حاشیه های فوتبال امروز اخبار سلبریتی ها

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ