“امید مستقیمی” جوان ایرانی که توانست “مرسدس بنز” را متحول کند + عکس

0

او در صفحه شخصی خودش در سایت دانشگاه نیوکاسل چنین عنوان کرده است :

من یک دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه نیوکاسل، انگلستان هستم. تمرکز پژوهش من بررسی توسعه مبدل های قدرت DC-DC برای استقرار در محیط های خصمانه، از جمله کسانی که در محفظه راکتور و یا در اکتشافات فضایی.
این حرکت به این ماژول یکپارچه صرفه جویی قابل توجهی در حجم تحقق، خواهد شد که برای استفاده نهایی از این دستگاه ها در زیر دریایی و سفینه مورد نیاز است.

I’m a postgraduate student at the University of Newcastle Upon Tyne, UK. The focus of my current research is to investigate the development of DC-DC power converters for deployment in hostile environments, such as those found in reactor compartments or in space exploration.
The move to these integrated modules will realise substantial savings in volume, which will be required for the ultimate application of these devices in submarines and space probe.

نشریه “نورتن اکو” با اشاره به فعالیت موفقیت آمیز این ایرانی مقیم انگلیس می نویسد:”امید مستقیمی” فعالیت موفقیت آمیزی در شرکت “مرسدس بنز” داشته است. می توان گفت تمامی خودروهای شرکت کننده در مسابقات “فرمول یک” در مسابقات جهانی در کشورهای مالزی، استرالیا، بحرین و چین همگی توسط این جوان ایرانی طراحی شده اند. او به عنوان مهندس الکترونیک در شرکت “مرسدس بنز” مشغول به کار است. نوآوری های “مستقیمی” در هشت خودروی شرکت مرسدس بنز که در مسابقات اخیر شرکت کرده اند به کار برده شده اند.

شغل امید مستقیمی سوابق امید مستقیمی زندگینامه امید مستقیمی رشته امید مستقیمی بیوگرافی امید مستقیمی امید مستقیمی استخدام مرسدس بنز Omid Mostaghimi

“امید” ۲۹ ساله از کارش بسیار راضی است و در این باره می گوید:”آیا شما می توانید کاری بهتر از طراحی خودروهای “فرمول یک” پیدا کنید. این بهترین چالش برای من در دوره تجربه کاری ام بوده است. احساس می کنم که بسیار خوش شانس هستم که در تیم شگفت انگیزی چون تیم کاری مرسدس بنز حضور دارم. حضور من در دانشگاه “نیوکسل” فرصت بزرگی در زندگی ام بود.

شغل امید مستقیمی سوابق امید مستقیمی زندگینامه امید مستقیمی رشته امید مستقیمی بیوگرافی امید مستقیمی امید مستقیمی استخدام مرسدس بنز Omid Mostaghimi
این نشریه انگلیسی در ادامه می افزاید:”کیت رمزی” مدیر اجرایی کارهای “امید” درباره او می گوید:”سطح کاری امید در بالاترین حد ممکن است. دانش “امید” و مهارت او در کارش به ما در پیشبرد پروژه مان کمک زیادی کرده است. او در مدت زمان کوتاهی به یکی از باارزش ترین اعضای تیم مان تبدیل شده است.”

این نشریه انگلیسی در ادامه می افزاید:”امید” در سال ۲۰۰۸ میلادی به عنوان دانشجوی رشته مهندسی برق و الکتریک به دانشگاه “نیوکسل” پیوست. او درباره علاقه اش به طراحی خودروهای مسابقات “فرمول یک” می افزاید:”فرمول یک” تاثیر زیادی بر عرصه مهندسی گذاشته است. من از فرصتی که در اختیارم گذاشته شد استفاده کردم تا درباره چگونگی توسعه کاربید های سیلیکون در مبدل های قدرت در خودروهای مرسدس بنز برای شرکت در مسابقات فرمول یک تحقیقاتی را انجام دهم.”

شغل امید مستقیمی سوابق امید مستقیمی زندگینامه امید مستقیمی رشته امید مستقیمی بیوگرافی امید مستقیمی امید مستقیمی استخدام مرسدس بنز Omid Mostaghimi
نشریه “نورتن اکو” در پایان می نویسد:”دکتر “آلتون هورسفل” استاد دانشگاه “نیوکسل” که سرپرست فعالیت های امید بوده درباره او می گوید:”امید یکی از پژوهشگرانی است که در فاصله مدت زمان کاری اش به عنوان یک دانشجو به خوبی عمل کرده است. برای ما شگفت انگیز است که می بینیم او تا چه حد کارش را خوب انجام می دهد.”

Omid Mostaghimi
PhD Student in Electrical and Electronic Engineering
School of Electrical, Electronic and Computer Engineering
Merz Court
Newcastle University
NE1 7RU
Tel +44(0)191 222 7256
Email [email protected]

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ