ویژه : لاپورتا عضلات خود را به نمایش گذاشت . نام های بزرگ در پروژه ورزشی !

0

خوان لاپورتا نامزد انتخابات بارسلونا در آستانه برگزاری انتخابات ( ۷ مارس ) تاکنون هیچگونه امضای قراردادی را در کمپین خود وعده نداده است .

 

رئیس سابق بارسلونا امروز پنجشنبه پروژه ورزشی خودش را که مورد حمایت متیو آلمانی ( مدیر کل سابق والنسیا ) , خوزه رامون الکسانکو ( بازیکن سابق ) , سرجی بارژوان , ویکتور والدس , رافا مارکز , دکو و اتوئو است ارائه نمود .

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

 

حضور آلمانی در پروژه لاپورتا در پست احتمالی مدیر عاملی باشگاه نکته بسیار چشمگیری بوده است . پیش از این نیز نام او مطرح شده بود اما تاکنون این اتفاق رخ نداده و بنابراین امروز حضور او در سطح اول باشگاه تایید شد .

 

لاپورتا در پاسخ به اینکه نقش متیو آلمانی در هیئت مدیره او چه خواهد بود گفت :

با او صحبت کرده ایم اما ( در حال حاضر ) چیزی وجود ندارد . من مطمئن هستم که ما قادر خواهیم بود راهی برای همکاری در این پروژه پیدا کنیم .

 

آینده مسی ؟

برای ماندن ( مسی ) , باید او متقاعد شود که بارسلونا به پیروزی خود ادامه میدهد . ما کاتالان ها باید دوباره در کنار تیم بایستیم . فکر میکنم یکی از کلیدهای ماندن او این است که دوباره احساس عشق کند . میخواهیم دوباره لبخند بزند و اگر این اتفاق رخ دهد میتوانیم دوباره برای همه چیز اشتیاق داشته باشیم .

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

 

حمایت از تصمیمات سخت با هدف بازگرداندن بارسلونا به اوج قله فوتبال اروپا :

به احترام بازیکنان حرفه ای که اکنون در باشگاه هستند پس از ورود با آنها صحبت خواهم کرد . امروز افرادی هستند که به غیر از رابطه خوب , تجربیات خوبی هم با هم داشته ایم و معتقدیم که میتوانند به ما کمک کنند . واضح است که تمام بخش ها شامل تغییراتی خواهد بود و موقع تصمیم گیری پالس ها نمیتوانند در تصمیم ما اختلال ایجاد کنند .

 

فوتبال تغییر کرده و این موضوعی است که ما با آلمانی در موردش صحبت کرده ایم . باید کارها را پیش ببریم . باید در تمام زمینه ها مرجع باشیم .

 

گریزمان ؟

وقتی برسم او را تشویق خواهم کرد . باید بگذاریم او خودش را باور کند و دوباره گل بزند . من اینکار را میکنم تا او دوباره به خودش ایمان پیدا کند و در صورت لزوم این را به فرانسوی خواهم گفت .

 

ژاوی , اینیستا و پویول …

همه ی آنها در بارسلونا فعال هستند و ما برای آنها ارزش قائل هستیم .

 

رئال مادرید ؟

به من گفته اند اما آن را ندیدم . من بازی بارسلونا را دیدم و بعدش مجبور بودم روی مسائل نامزدی کار کنم .

 

توییت ویکتور فونت

به چیزی که بقیه نامزدها میگویند احترام میگذارم . اجازه دهید هرچه در نظرشان است بگویند و من احترام میگذارم . بنایگز شخصی است که من او را میشناسم و به او اعتماد دارم .

 

استفاده از هوش مصنوعی در نقل و انتقالات

اینکار برای جایگزینی با افراد نیست بلکه در مورد کسب اطلاعات بهتر است . در نهایت اینکار توسط تمام باشگاه های جهان انجام خواهد شد .

 

رافائل یوست ؟

نگفتم دوست دارم با او کار کنم بلکه گفتم دوستش دارم .

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ