شاگرد مغازه سارق، به دام افتاد

0

به گزارش ساتین ، سرهنگ کارآگاه “قاسم دستخال” گفت: یک فقره پرونده با موضوع سرقت مغازه به این یگان ارجاع شد که شاکی اعلام کرده بود، از مغازه اش تعدادی اموال شامل مانیتور، سیستم رایانه ای، دسته چک و یک سری اموال دیگر به ارزش حدودا پانصد میلیون ریال به سرقت رفته است.
وی ادامه داد: کارآگاهان با بررسی های میدانی و بازبینی فیلم دوربین های محل سرقت تصویر سارق را به دست اورده و مشخص شد سارق با یک خودروی بی ام و در محل حاضر و اقدام به سرقت کرده است؛ پرونده برای کسب دستور قضائی به جریان افتاد که با هماهنگی های صورت گرفته، مالک خودروی مذکور شخصی به نام “نریمان” شناسایی و برای تحقیق بیشتر به پلیس آگاهی دعوت شد.
به گفته دستخال، مالک خودرو اعلام کرد، خودروی خود را در اختیار شاگردش بنام “فیروز” قرار داده و حتی از مغازه خود او نیز لب تاب و سیستم رایانه ای سرقت کرده است و متواری است که با رویت تصویر سارق وی را شناسایی و اعلام داشت تصویر متعلق به “فیروز” است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی “فیروز” طی یک عملیات پلیسی در محل سکونت خود دستگیر شد که در ابتدا منکر هرگونه سرقت بود اما پس از مواجهه با دلایل و مستندات به سرقت اعتراف کرد و بیان داشت اموال سرقتی را در بازار به فروش رسانده است.
دستخال گفت: با اعتراف صریح متهم، پرونده به مرجع قضائی ارسال شد.

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ