کلاهبرداری ۳۰۰میلیاردی در شهرستان “بوکان”

0

سردار “مسعود خرم نیا”  در تشریح این خبر بیان داشت: به دنبال کلاهبرداری های صورت گرفته در سطح استان وبلاخص شهرستان بوکان، افراد زیادی به عنوان مال باخته به مراجع قضائی شهرستان مراجعه و اعلام شکایت نمودند.

وی در ادامه افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و در این راستا ابتدا اظهارات شاکیان به همراه دلایل و مدارک  اخذ و ضمن بررسی، تحقیقات میدانی و فنی انجام که مشخص گردید متهم پرونده به نام (س.ر) از افراد سابقه دار بوده که با استفاده از فضای مجازی مال باختگان را که اکثرا” از مالکین کارخانه ها و یا کارگاه های تولیدی با نام و آوازه کشور بوده اند و نیز تبلیغات زیادی هم در راستای تولیدات خود داشته اند را شناسایی نمودند.

فرمانده انتظامی استان عنوان داشت: متهم با ایجاد ارتباط و معرفی خود به عنوان قطب صادرات استان به کشور های همسایه بخصوص کشور عراق با چرب زبانی صاحبان شرکت ها و یا کارخانجات مورد نظر را به شهرستان بوکان دعوت کرده و اموال آنان را با شیوه و شگردهای خاصی کلاهبرداری می نمود.

سردار “خرم نیا” افزود: متهم اصلی پرونده، کلیه اقدامات را به صورت پشت پرده و با اجیر کردن  افراد ساده لوح انجام می داد تا بدینوسیله خودش از دست  قانون فرار نماید.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: به منظور احقاق حقوق مال باختگان، با تشکیل اتاق فکر پرونده های مطروحه دوباره مورد بررسی قرار گرفت و در این خصوص متهم اصلی پرونده که در سایه عمل می نمود با تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراج قضائی گردید.

فرمانده انتظامی استان در پایان اظهارداشت: ارزش اقلام مکشوفه از چهار سوله محل نگهداری کالاهای کلاهبرداری شده  از صاحبان شرکت ها و موسسات خصوصی بالغ بر۳۰۰ میلیارد ریال برآوردگردیده است.#پلیس

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ