ایلایکس موریبا , فصل آینده در تیم اصلی بارسلونا

0

طبق گزارش اسپورت , ایلایکس موریبا هافبک بارسلونا بی برای فصل آینده به تیم اصلی بارسلونا منتقل میشود .

 

رویاهای موریبا در حال برآورده شدن است . این هافبک جوان که در تیم ذخیره بارسلونا بازی میکند در روزهای گذشته اولین حضور خود را در نیوکمپ تجربه کرد و در رسیدن تیم به اهدافش کمک نمود .

 

رونالد کومان با وجود حساسیت بازی با سویا در بازی چهارشنبه شب یکبار دیگر به ایلایکس اعتماد کرد و این ستاره جوان نیز پاسخ مناسبی به این اعتماد سرمربی داد .

 

 

طبق گزارش اسپورت , باشگاه بارسلونا قبلا درباره آینده موریبا تصمیم گرفته و این بازیکن از فصل آینده در لیست تیم اصلی قرار میگیرد .

 

ایلایکس در حال حاضر ۱۸ سال دارد و باید در تیم نوجوانان بازی کند . با این حال او همواره یکی از بازیکنان برجسته در رده های مختلف سنی آکادمی محسوب میشده است .

 

ایلایکس در ۱۶ سالگی پیشنهادات جذابی از منچسترسیتی , یوونتوس و چلسی دریافت کرد . او همچنین مشتریان دیگری نیز داشت . با این حال بارسلونا موفق شد با او یک قرارداد ۳ ساله امضا کند ( برای حضور در تیم های جوانان ) و این قرارداد در سال ۲۰۲۲ به پایان میرسد .

 

بنابراین به نظر میرسد تمدید با موریبا یکی از اولین وظیفه های مدیر جدید باشگاه خواهد بود – با در نظر گرفتن این موضوع که او علاقه مندان زیادی دارد .

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ