خانم هنرپیشه معروف ولی کم‌ اطلاع در راه برزیل

0

پروژه اعزام برخی هنرپیشه‌های ایرانی برای همراهی کاروان تیم ملی کشورمان در برزیل، این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است.

 شاید تندترین واکنش مربوط به محمد دادکان بود که گفت: «پول این کارها را خرج جوانان نیازمند کنید.» در درستی سخنان رییس سابق فدراسیون فوتبال شاید شکی نباشد، اما نکته اینجاست که این پروژه با توجه به جذب اسپانسر می‌تواند کمی قابل دفاع‌تر باشد.

همسر نیوشا ضیغمی نیوشا ضیغمی در خارج نیوشا ضیغمی در برزیل نیوشا ضیغمی محمد دادکان شوهر نیوشا ضیغمی سوابق محمد دادکان بیوگرافی نیوشا ضیغمی

با این حال اما، آنچه کوچکترین توجیهی ندارد، اعزام برخی هنرمندانی است که سررشته خاصی از فوتبال ندارند. شاید اگر امثال تنابنده و امیر جعفری که از هواداران سرسخت فوتبال هستند به برزیل بروند، بشود روی حقانیت و نیز کمک روحی آنها به تیم ملی کمک کرد، اما در مورد برخی بازیگران اصلا اینطور نیست. مثلا شنیده می‌شود نیوشا ضیغمی یکی از مسافران برزیل است؛ کسی که نقل قول عجیبش روی جلد یک روزنامه ورزشی، شدت کم‌اطلاعی او از فوتبال را نشان می‌دهد: «مگر چه می‌شود یک گل به مسی بزنیم؟» واقعا آیا برای چنین کسی باید ۴۰ میلیون تومان خرج کرد تا جام جهانی را از نزدیک ببیند؟ کاش دست‌کم انتخاب‌ها کمی سنجیده‌تر باشد.(خبرآنلاین)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ