چهره های ویژه ترکیب اتلتیکو در دربی یکشنبه: ساویچ، ژائو، اوبلاک و…

0

اتلتیکو به جز خیمنز مصدوم همه نفراتش را برای بازی یکشنبه مقابل رئال خواهد داشت. مدافع اروگوئه ای بازی را از دست داد و البته هموطنش سوارز قطعا چهره مهمی در ترکیب رئال خواهد بود. البته هررا روز جمعه به علت مسائل خانوادگی در تمرین شرکت نکرد اما مشکلی برای تقابل با رئال ندارد. رئال مادرید در حالی به مصاف اتلتیکو می رود که تنها تیم از میان ۲۹ تیم اسپانیایی است که به این استادیوم رفته و شکست نخورده است. حاصل کار رئال در استادیوم جدید اتلتیکو یک برد و دو تساوی از سه بازی بوده است.

تنها تردید سیمئونه برای بازی رئال انتخاب یکی از میان سائول و ژائو فلیکس است.  به جز سوارز که قطعا مهمترین بازیکن اتلتیکو مادرید است، تیم مادریدی چهره های ویژه دیگری هم برای بازی یکشنبه دارد که با هم مرور می کنیم

هرموسو محصول آکادمی رئال مادرید پس از مدتی حضور در اسپانیول و درخشش در این تیم راهی اتلتیکو شد که امسال به یکی از بازیکنان کلیدی تیم سیمئونه تبدیل شده است. ماریو در این فصل هم در پست دفاع میانی و هم در پست دفاع چپ بازی کرده است. فصل اول ماریو در واندا بی ثبات بود اما در این فصل به بازیکنی کلیدی در پست دفاع چپ تبدیل شده و جایگاه خود را پیدا کرده است. هرموسو در هیچ کدام از سه دربی فصل قبل مقابل رئال بازی نکرد. او در بازی دور رفت اما حضور داشت و در ورزشگاه دی استفانو شکست خورد. این بار هرموسو فرصت خوبی دارد تا خودش را به تیم سابقش رئال ثابت کند. هرموسو در این فصل در ۲۵ بازی حضور داشته که در برخی بازیها نظیر سالزبورگ و سوسیه داد خوش درخشیده است.

ژائو  فلیکس بازیکن ۱۲۷ میلیونی گران ترین بازییکن تاریخ اتلتیکو است که در پایان دومین فصلش در تیم مادریدی آن طور که باید و شاید جا نیافتاده است. ستاره پرتغالی در بازی رفت مقابل رئال نمایش خوبی نداشت و وقتی تعویض شد با خشم از زمین خارج شد. ژائو در شب شکست اتلتیکو مقابل رئال در فینال سوپرجام در فصل گذشته هم شب جالبی نداشت.  فلیکس تا کنون سه بار مقابل رئال بازی کرده که هیچ گل یا پاس گلی نداشته است. البته در دربی غیررسمی مقابل رئال در نیوجرسی خوش درخشید. رئال در آن بازی با نتیجه هفت بر سه شکست خورد اما ژائو در بازیهای رسمی مقابل رئال مادرید موفق نبوده است. ستاره پرتغالی رابطه چندان خوبی با سیمئونه ندارد و خوشحالی گلش پس از گلزنی در مقابل ویارئال در هفته گذشته بسیار جنجالی شد چرا که برخی معتقد بودند که به سیمئونه فحاشی کرده است.

ساویچ نبود خیمنز و راموس در دربی یکشنبه باعث می شود که واران و ساویچ رهبران خط دفاعی رئال و اتلتیکو به شمار بروند. ساویچ در دومین فصل بدون گودین جایگاه خود در خط دفاعی اتلتیکو را مستحکم کرده است. او قدرت سرزنی خوبی دارد و به یک رهبر در خط دفاعی اتلتیکو تبدیل شده است. در نقطه مقابل واران نیز در بازیهای اخیر زوج خوبی را با ناچو در خط دفاعی رئال مادرید تشکیل داده است. مدافع فرانسوی اشتباهاتش در شروع فصل را فراموس کرده و در خط دفاعی رئال مادرید عملکرد مطمئنی داشته است.

اوبلاک دروازه بان اهل اسلوونی اتلتیکو مادرید و همچنین تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی دو دروازه بان برتر حال حاضر لالیگا هستند و تقابل آنها نیز خیلی جذاب خواهد بود. سال گذشته کورتوا جایزه زامورا را از دروازه بان اتلتیکو ربود. یان حالا صدرنشین جدول زامورا است و می خواهد این جایزه را در این فصل پس بگیرد در حالی که کورتوا که بدون تردید از بهترین های فصل رئال مادرید بوده قصد عقب نشینی را ندارد و انگیزه ویژه ای برای درخشش در مقابل تیم سابقش در بازی یکشنبه دارد. اوبلاک در لالیگای امسال در ۲۴ بازی خود فقط ۱۶ گل دریافت کرده درحالی که کورتوا در ۲۵ بازی ۲۰ گل خورده است. اوبلاک مجموعا در دوران فوتبالش چهار زامورا برده و کورتوا سه تا. تیبو امسال می تواند با او برابری کند و البته اوبلاک هم به دنبال پنجمی است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ