سارق موتورسیکلت، به دام افتاد

0

به گزارش ساتین  سرهنگ کارآگاه “قاسم دستخال” گفت: دهم دی ماه پرونده ای از کلانتری ۱۰۷ فلسطین به همراه یک نفر متهم به اسم «نادر» به اتهام سرقت یکدستگاه موتورسیکلت هوندا برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.
وی افزود: در بازجویی های انجام شده، متهم اظهار داشت که موتورسیکلت را از شخصی به نام «سیامک» ساکن تهرانپارس به صورت اقساطی خریده ام، کارآگاهان با توجه به اظهارات متهم تحقیقات خود را آغاز و با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم و انجام تحقیقات نامحسوس متوجه می شوند سیامک از مجرمان سابقه دار در زمینه سرقت است.
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با احراز شدن هویت «سیامک» در پرونده به عنوان سارق، کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی و در یک عملیات پلیسی وی را در منزلش  دستگیر کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: سیامک ابتدا منکر فروش موتورسیکلت مسروقه به نادر شد اما پس از مواجهه با ادله  کارآگاهان و مواجهه با نادر به جرم خود اعتراف کرد.
دستخال افزود: سیامک در ادامه بازجویی اظهار داشت که موتورسیکلت را به همراه فرد دیگری بنام «شهریار» سرقت کرده اند و آنرا به نادر به مبلغ ۵ میلیون تومان فروخته اند.
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت: با دستگیری سیامک تحقیقات برای شناسایی و دستگیری همدست متواری او در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی قضائی پرونده برای کشف سرقت های مشابه و زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ