مارکوس یورنته به دنبال اولین پیروزی در مقابل رئال مادرید

0

مارکوس یورنته یکی از بهترین بازیکنان لالیگا در دو فصل اخیر بوده است. این بازیکن با کیفیت بازی و گلهایش به ستاره تیم سیمئونه تبدیل شده است. محصول آکادمی رئال یکنشبه تلاش خواهد کرد تا تیم آکادمی خود را شکست بدهد. او در دوران حضورش در الاوز حق تقابل با رئال را نداشت.

بهترین نتیجه ای که یورنته مقابل رئال گرفته، تساوی بدون گل در فصل گذشته بوده که ۲۰ دقیقه بازی کرده است. او در دو شکست اتلتیکو در خانه رئال در دو فصل اخیر به صورت امل بازی کرده است. غلبه بازیکنان سابق رئال بر این تیم کار آسانی نیست. امسال اشرف با پیراهن اینتر دو شکست مقاب رئال تجربه کرد. مارتین اودگارد البته فصل گذشته با پیراهن سوسیه داد توانست رئال را از کوپا حذف کند اما در دو بازی لالیگایی مقابل رئال شکست خورد. کوبو نیز تا کنون چهار بار مقابل رئال بازی کرده که حاصلش یک برد با مایورکا، یک تساوی با ویارئال و دو شکست بوده است.

خامس در نیمه نهایی چمپیونزلیگ ۲۰۱۸ با پیراهن بایرن مونیخ مقابل رئال قرار گرفت و گل هم زد اما نتوانست جلوی حذف تیمش را بگیرد. کیلور ناواس تجربه پیروزی سه بر صفر مقابل رئال با پیراهن پی اس جی را دارد. آلوارو موراتا نیز در می ۲۰۱۵ با گلش با پیراهن یوونتوس باعث شد تا رئال از نیمه نهایی چمپیونزلیگ حذف شد.

مارکوس یورنته وقتی از رئال مادرید جدا شد در ترانسفرمارکت ۲۰ میلیون یورو جدا شد اما حالا قیمتش در اتلتیکو به ۵۰ میلیون یورو رسیده است.

مارکوس یورنته کیست ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اسامی بازیکنان رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ